𝘚𝘦𝘷𝘢𝘴𝘻𝘵𝘰𝘬 𝘥𝘳𝘢𝘨𝘢 𝘵𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘣𝘰𝘨𝘢𝘳𝘬𝘢𝘪𝘮, 𝘮𝘢𝘳 𝘦𝘨𝘺 𝘫𝘰 𝘪𝘥𝘦𝘫𝘦 𝘯𝘦𝘮 𝘷𝘰𝘭𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘳𝘵 𝘯𝘦𝘮 𝘷𝘰𝘭𝘵 𝘩𝘰𝘻𝘻𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘶𝘯𝘶𝘦𝘯 𝘫𝘰 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘢𝘭𝘪𝘴 𝘦𝘨𝘦𝘴𝘻𝘴𝘦𝘨𝘦𝘮, 𝘨𝘰𝘰𝘧𝘺 𝘷𝘪𝘤𝘤𝘦𝘪𝘮, 𝘦𝘴 𝘦𝘨𝘺𝘴𝘻𝘦𝘳𝘶𝘦𝘯 𝘬𝘦𝘥𝘷𝘦𝘮 𝘩𝘰𝘻𝘻𝘢💀 𝘋𝘦 𝘮𝘪𝘷𝘦𝘭 𝘦𝘨𝘺𝘪𝘬 𝘣𝘢𝘳𝘢𝘵𝘰𝘴𝘯𝘦𝘮 𝘮𝘦𝘨𝘢𝘥𝘵𝘢 𝘩𝘰𝘻𝘻𝘢 𝘢 𝘬𝘦𝘥𝘷𝘦𝘮, 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘦𝘭𝘩𝘰𝘻𝘵𝘢𝘮 𝘯𝘦𝘬𝘵𝘦𝘬. 𝘋𝘻𝘴𝘶 𝘚𝘻𝘰𝘳𝘢𝘬𝘰𝘻𝘢𝘴𝘵!!
~•••••••••••••••••••~
𝑍𝑠𝑜𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒- Zsolt! - szólt egy iszonyatos hang Zsolt mögül.
- Tessék, Imola? - Mondta ki nehezen, tudva, hogy ōfelsége valami parancsot tartogat számára.
- Hozzál már ki padokat. Istenem ezek az idióták ebben a tanári karban még arra sem képesek, hogy egyszerüen kihozzanak pár padot! Péter is inkább elment az osztályával "elintézni pár dolgot", Elek meg a tanáriban kávézgat! Már rohadtul elegem van a-
- Oké, nyugodj le elintézem a padokat rögtön.
- Köszi - Mondta még mindig kellō idegességgel.
Mivel Zsoltika képtelen volt a Hárpiának engedelmeskednie, nem tehetett mást és bemerészkedett a tornaterembe.
- Istenem az a kurva! Sokszor inteligens...de amikor parancskodik ki nem állhatom! Azt hiszi ō lett a díva csak mert idéntōl már igazgatóhelyettes! Fúú........Habár... azon kívül mennyire ki nem állhatom....eléggé jó az alkata mondjuk a gimnasztikához.... - Mondta magában elmélkedve Zsolti miközben a padokat gyūjtötte össze.𝑉𝑒𝑛𝑑𝑒𝑙 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒
- 𝘍𝘶́ 𝘨𝘦𝘤𝘪, 𝘳𝘦𝘮𝘦́𝘭𝘦𝘮 𝘯𝘪𝘯𝘤𝘴 𝘴𝘦𝘯𝘬𝘪 𝘢 𝘵𝘢𝘯𝘢́𝘳𝘪𝘣𝘢𝘯, 𝘯𝘪𝘯𝘤𝘴 𝘬𝘦𝘥𝘷𝘦𝘮 𝘢 𝘯𝘢́𝘭𝘢𝘮 𝘰̈𝘳𝘦𝘨𝘦𝘣𝘣𝘦𝘬 𝘰𝘬𝘰𝘴𝘬𝘰𝘥𝘢́𝘴𝘢𝘪𝘩𝘰𝘻. - ért be a tanáriba.
-Jó reggelt. - Szólt side eyeolva Elek miközben friss kávéját iszogatta a gépnél.
- Neked is. Csak te vagy bent? - Kérdezte Vendi miközben lepakolt.
- Igen, meg kell még néznem a gépen valamit.
- értem. - pakoltam ki az asztalra.
Kínos csönd hallgatta el a termet. Semmi nem hallatszott csak a gépelés. Már-már annyira kínos volt a szituáció mindkettejük számára, hogy Elek már belekezdett volna valamibe amikor megérkezett a terembe egyik kollégájuk.
- Jó reggelt! - Köszöntötte ōket Tamás felvidultan.
- Reggelt! - Mondták szinte egyszerre.
-Jó zūrös a mai nap kezdete, mi? évnyitó, a tanári beosztások, új osztályok...
- Igen.... Eléggé szétszórtak leszünk a mai nap. - Mondta Vendel.
- Na hát az biztos! - Mondta kikerekedett szemmel a gép elōtt Elek-Belek.
- Gyertek le hamarosan, nemsokára kezdōdik az évnyitó. Majd annyira hadd kérjelek már meg titeket, hogy Elek a felsōsökre, Vendel meg az alsósokra felügyeljenek. Csak a szokásos, tudjátok nehogy valamelyik elrontsa mint mindig. - Mondta Tami.
- Jó, persze. Geci.... Minket választottak... Bassza meg, késtem volna el a gyerek miatt! Basszus, miért pont én..... én és az alsósok?? Az, hogy tanítok néhányat oké de, hogy majdnem mindre felügyelni az osztályból.... Fú utálom ezt a beosztást.𝑍𝑠𝑜𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒
Na akkor ezzel is kész lennék, még az a szerencse, hogy nincsen nyomorult osztályom. Na még csak az kéne!
- Mégegyszer köszi Zsolt! - mondta nyavalyogva Imola
Bólintottam egyet rá majd megérkezett a többi tanár. A gyerekek is csak úgy gyülekeztek. Kedvenc tanítványaim még köszöntek is nekem. Habár néhánynak nem kellett volna....
- Dzsú napot Kagahasi-sensei!! - Mondta Viola aki egyáltalán nem volt kialudva és csak azért ébredt fel - e momentumban mert reggel integetett neki István bácsi és mert kínozhatja Zsoltit.
- Jau napout Zsoltikabát! - Mondta határozottan Amira.
Sára nem mert goofyn köszönni, ráhagyta a lányokra és röhögve ötleteket adott nekik mit mondjanak Zsoltikának.
- Zsoltika ez az év is siralmas lesz, ugye?? - Kérdezik egyszerre mosolyogva.
- Nektek biztosan. Nekem ugyanazokat kell elviselnem, nektek meg több tanár és több tantárgy. - mondta lenézōen miközben mosolygott.
- bekaphatja... - mondta halkan Viola.
- Hát végülis válaszolt de a szokásos stílusában💀 - mondta kicringeelve Sára.
- Fú geci, le Májki pörgōrúgásozom egyszer!! - mondta Amira ilyen nagyon goofyn.
- én meg ráküldöm Hitlert. - bukkant elō a semmibōl Zsombor.
- Fugeci te hogy tpztél ide?!
~•••••••••••••••••••~
Végre békén hagynak ezek is. Hála istennek nem olyan érettek, hogy visszatudnak szólni egy felnōttnek a kis takonypócok. Jajj, perceken belül kezdōdik ez a szar is. - Szenvedett magában.
Néhány szóban Brigi elmondta a tudni valókat, le ment az 5. osztály által megszervezett elōadás és végül beköszöntött az év eleje.𝑉𝑒𝑛𝑑𝑒𝑙 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒
- VENDEL!!! - futott utána az egyik kolléga.
- Igen? - fordult meg azzal a nagy lendülettel helyben.
- Vannak a 3/a-ban levō foci edzések... -kezdi el mondani a nō.
- Igen, én abba az osztályba tartozom, mi van velük?
- Ha esetleg tudnál, maradnod kéne pár edzésen, tényleg csak 3-4en, a szülōk döntöttek így, ne haragudj.
Nem jutottam szavakhoz.... így is eléggé utálon ebben az intézményben az embereket... úgy érzem feltudnék robbanni.... De muszáj elvállalnom. és hátha több fizut kapok. Bár....alig hiszem. De legalább a gyerek meg az asszony addig sem nyaggat.
- Oh... Jó, ha kell elvállalom. - mondja határozottan Vendi.
- úristen, jó köszi szépen, akkor a szülōknek meg is írom! - mondja megkönnyebbülten a kolléga.
Várjunk...edzés.....foci..... jajj...... jajj......
Zsolt. Egy újabb remek kollégát fogtam ki. De jó...𝑍𝑠𝑜𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒
Megkaptuk a beosztásokat. Foci edzés.... ah, a 3/a-nak. Kemény dió lesz de aki nem tud focizni rendesen az miért is jönne ugyebár. Viszont alsósok szóval kell egy kisegítōtanár.... Vajon ki lesz? Majd megkérdezem, de most gyorsan megkéne ennem a kajámat. Miért ilyen rövidek a szünetek a tanárok számára is...?
~•••••••••••••••••~
Lássuk kivel is lesz benti órá.............. az 5/a...
Beszoptam egy szóval. De jobb mintha a 7-8. évfolyam lenne.
-Dave, Dave, Dave!! - fut Davidke után Máte.
- Na, Na, Na.
- Hallod prankeljük már meg a Benit!
- De most Zsolt bával beszélnek. - mondja Dave tūnōdve.
- Nem baj, ki a faszt érdekli? - megy Beni és Zsolt felé Máté.
- Húha ez jó lesz... - megy Dave szintén.
- Zsolt bá! Zsolt bá, hallja? - Szakítja meg Máté a beszélgetést
- Mond.
- A Beni befosott.
Dave teljesen lefagyott.
- Nem is igaz! Te fosos! - Mondta Beni vigyorral az arcán
- Akkor miért barna a kezed? Hm?? Ezt mivel magyarázod? - Mutatja Máté.
- .....Beni alapból barna....bocsi tesó. - Teszi Beni vállára a kezét Dave.
- Na jól van, menjetek. Van 5 kör futásotok.
~•••••••••••••••••~
Legalább már nem lesz több órám, ezekkel a szarosokkal volt az utolsó. Csak ne találkozzak valami egyéb értelmes intelegenciájú lénnyel.... - Tūnōdik Zsoltika magában majd felmegy a tanáriba.𝑉𝑒𝑛𝑑𝑒𝑙 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑠𝑧𝑜̈𝑔𝑒
Végre mehetek... nincs több gyerek ordibálás és folyosó felügyelés a sok zaj között... Csak ne találkozzak felfelé senkivel. Apropó. A tanáriban meg kéne nézzem, hogy melyik napokon kell mennem az edzésekre. - Tipegett felfelé.
Bassza meg.
- Szia Zsolt.
- Helló.
- Te tudod melyik napokon van az alsós foci edzés, nem? - kérdezi Vendel, miközben gyorsan elkezd pakolni.
- Szerdánként és Péntekenként van, miért? - értetlenkedik Zsolt
- én leszek veled majd....de mármint csak 4 napra. - javítja ki magát gyorsan.
- ááá... szóval te. Hát akkor már várom a közös dekázgatásokat és meccseket. - Mondja Zsóti mintha vicces lenne.
- Hehe...! Jó lesz. Akkor majd holnap. - köszöntem el.
- Szia Vendel.
Várjunk.... én azt nem is realizáltam, hogy nekem is kell majd játszanom.....~•••••••••••••••~
𝘖𝘮𝘨 𝘦𝘻 𝘯𝘢𝘰𝘯 𝘩𝘰𝘴𝘴𝘻𝘶𝘳𝘢 𝘴𝘪𝘬𝘦𝘳𝘦𝘥𝘦𝘵𝘵 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘦́𝘭𝘦𝘮 𝘷𝘢𝘭𝘢𝘮𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪𝘦𝘯 𝘦𝘭𝘷𝘦𝘻𝘵𝘦𝘵𝘦𝘬 *•*
𝘌𝘨𝘺 𝘫𝘰́ 𝘪𝘥𝘦𝘫𝘦 𝘵𝘦́𝘯𝘺𝘭𝘦𝘨 𝘯𝘦𝘮 𝘷𝘰𝘭𝘵 𝘶́𝘫 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘻𝘰́𝘷𝘢𝘭 𝘳𝘦𝘮𝘦́𝘭𝘦𝘮 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘦𝘻 𝘪𝘨𝘺 𝘧𝘢𝘹𝘢 𝘯𝘦𝘬𝘵𝘦𝘬. 𝘕𝘦𝘮 𝘷𝘢𝘨𝘺𝘰𝘬 𝘰𝘭𝘺𝘢𝘯 𝘷𝘪𝘤𝘤𝘦𝘴 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘦́𝘭𝘦𝘮 𝘵𝘦́𝘯𝘺𝘭𝘦𝘨 𝘷𝘢𝘭𝘢𝘮𝘦𝘯𝘯𝘺𝘪𝘰̄𝘵𝘰̈𝘬𝘯𝘦𝘬 𝘵𝘦𝘵𝘴𝘻𝘪𝘬. 𝘉𝘺𝘦𝘦𝘦 :𝘣
ESTÁS LEYENDO
𝐴 𝑡𝑖𝑙𝑡𝑜𝑡𝑡 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑙𝑒𝑚
RomanceVendel és Zsolt hétköznapi életüket élik tanárként, míg napról-narpa egyre többet kommunikálnak egymással és kezd valami szikra kialakulni köztük.