Vittu mikä darra! Huudan sängystä noustessani. Katson peiliin ja tuijotan pitkään kuvaa itsestäni . Mun mustat hiukset on ihan takussa ja mun iso teepaita ihan mytyssä. Katson vähän lisää peiliin. Ahdistaa. Join eilen aivan saatanasti ja mun tissit näyttää ihan helvetin isoilta just tänään . Näytän ihan tytöltä. Hyppään takaisin sänkyyni ja kurkkaan puhelintani. Kello on jo 12.08 . Koulu alkoi jo neljä tuntia sitten . Puhelimeen on tullut noin sata viestiä. Elli ja Tuikku on soitellut koko illan putkeen . Ne muijat ettinykki muo varmaan kolme tuntia tuolla kaatosateessa ,kunnes tajunnu että oon vaa päätyny jonkun muijan luo taas panemaan...
Elli ja Tuikku on oikeestaan mun ainoat kaverit ketä oikeesti välittää musta enää. Mulla meni kaikki kaverit kun erosin mun kahen vuoden suhteesta kasin lopussa .Vittu miks ees mietin kasiluokkaa taas. No voihan sitä miettiä taas . Olin upean muijankaa yhdessä, menetin senkin, tulin kaapista koko perheelle ja meni välit mun isosiskoon ja äitin kanssa ei olla puhuttu melkein vuoteen ollenkaan mitään kunnollista. En halua käydä läpi taas tätä paskaa. Voi vittujen kevät ..
Viime vuonna:
Moi rakas! Meijän pitäis miettiä meitä. Oon ihan tosissani en jaksa enää. Haluun erota . Oikeasti tää oli tässä. En pysty tähän enää oot ihan liian vaikea .
- Silja (ja sen kaikki kaverit ) ei se ämmä yksin tota kirjottanu..
" vitun vittu Silja on ihan kännissä . No en mäkään taitaa jaksaa enää , ei se edes auta muo eikä se ees oo ollu koskaan mun tukena . Fuck it tää oli tässä . Mä oon Eetu en kukaan muu ja mun pitää ryhdistäytyä . "Vitut jostai Siljasta"
Toi säti ihan vittuna sattu varmaan monta kuukautta . Mun koko perhe oli musta huolissaan tolloin. Siihen aikoihin ostin myös ihan itse mun ekan binderin mut no ei se niin iso juttu ees ollu( oli ,oisin niin halunnu kertoa Siljalle )Kun olin jotenki toipunut tosta erosta minä ja Elli saatiin kännissä hyvä idea . Värjättiin mun hiukset mustaks ja vittu että näytin hyvältä . Kuulostaa hullulta ku oikeesti mietin viime vuotta . Oli ihan paskaa, pelkkää ryyppäystä ja perseilyä . Ja no viime vuodella tarkotan kasiluokkaa .
Kaikki koulussa huomaa mut nykyään . Heti sen jälkeen ku värjäsin mun hiukset tapahtui ihmeitä oikeesti. Kaikki alko hengaa munkaa , aloin ryypätä joka viikko ja kaikki tunsi mut . Muutuin ja en tiedä oliks se ihan hyvä juttu . Mun dysforia vaan paheni ja paheni. No yhtenä iltana mä tuun taas jallupäissäni himaan ja koko perhe on kotona . Ne Istuu sohvalla ja kattoo uutisia. En edes pysyny sillon kunnolla pystyssä, mitä vittua . Menin telkkarin eteen ja vaan kerroin totuuden niille." Mä olen transpoika ja oon tienny sen jo tosi pitkään"
En muista mitään mitä sen jälkeen tapahtui mutta muistan oksentaneeni siihen matolle telkkarin eteen. Se päivä muutti meijän perhettä lopullisesti . Ja muo tietenkin taas. Isosisko muutti pois kotoa muutenkin ja ei edes puhuttu sen jälkeen enää mitään. Mun isä , Oskari otti asian paremmin kun äiti . Oskari ei puhunu mun kanssa mitään ihmeellistä , kysy mun nimeä ja lähettiin rassaa mopoja mökille . Iskä on paras . Äiti ei puhunut koko asiasta eikä välittäny . Ei olla puhuttu siitä vieläkään . Ainoastaan Siljaa sillä on ollut selvästi ikävä .
joo no se siitä nostalgioista . Jos kertoisin tän jollekin ehkä se tajuis miks mä oon tällänen tyly itsevarma pleijeri ketä ei enää kiinnosta edes suhteet. Mä muutuin ja sille ei voi mitään . Tykkään itestäni kun en enää saa tunteita . Mulla ei oo tunteita ja hyvä niin.
Havahdun mun mielen syövereistä kun kaks tyttöstä koputtaa mun ikkunaan . Katon taas mun puhelinta . Wilmassa pelkkää punasta ja äitiltä soittoja ( ei se oo mulle koskaan vihanen ) Mutta nää kaks muikkelia mun ikkunalla on vihasia .En ollu vastannu Ellille tai Tuikulle viime illan jälkeen. Makasin koulupäivän sängyssä ja niillä ois varmaan mehukkaita juttuja eilisestä . Avaan oven niille ja kuuntelen pojista ja kaikista ärsyttävistä ihmisistä noin puoli tuntia . Sitten avaan oman suuni vihdoin.
"Nosiis eiline ei menny putkeen, päädyin sänkyyn meijän luokan rumimman muijankaa, nussittii ja se selvästi tykkäs mut en mä oikeen . Nää satunnaiset yhen illan jutut alkaa jo kyllästyttämään, oon käyny koko Pohjoispuiston sinkkumuijat läpi. Elli ja Tuikku vaan nyökytteli mulle, koska tää oli niin tuttua jo.
"No miks vitussa skippasit koko saatanan koulupäivän! Elli huutaa kurkku punasena.
" Kauhee darra vaan, ei jaksanu. Tänään ois kumminki ollu hissan koe. (Oikeesti muo ahdisti tulla kouluun , mutta ei kukaan tajuis , että miks .)
"No voi vittu Eetu sun kanssas aina ! Tuikku päivitteli. "Ainiin unohin sanoa että meijän luokalle tulee joku stadilainen huora huomenna" Tuikku inisee. Mielessäni välähtää nopeasti mielikuva tästä uudesta tytöstä: Tiukat farkut ja pieni toppi, naama meikattu paskaksi ja just laitetut blondit lainehtivat hiukset. Varmana ihan vitun oksettava.
Elli ja Tuikku lähtee ja mä jään taas vaan miettimään. Hittoku ois jo talvi , tää syyskuu ei oikeen nappaa. Oon kyllästyny tähän vesisateeseen.
Ulko-ovi aukeaa ja äitini tulee kotiin. Hän näyttää tosi huolestuneelta.
" Rakas miksi et ollut koulussa ?"Äiti kysyy
" Ei oikeen huvittanu , mumisen vastaukseksi. Avaan Wilman ja silmiini välähtää ainakin 20 huonoa merkintää ja viestejä opettajilta, jotka eivät edes osaa mun nimeä. Mä oon vittu Eetu enkä mikään muu . Äiti laittaa iltapalaa ja syön sen vaivautuneesti. Iskä on työmatkalla ja ei oo tulossa pitkään aikaan. Ihan helvetin kiva .
Aamulla mun hemmetin kovaääninen herätyskello soi ja tajuun että ois niinku pakko mennä kouluun . Haluun kumminki nähä sen blondin ämmän . Ei voi koskaan tietää jos se oliskin ihan pantava. Laitan hiukset sekasin, tungen binderin mun päälle ja coppaan kaapista ekan hupparin ja harmaat verkkarit. Vilkaisen vielä peiliin ja lähden juoksemaan kouluun. Matkalla sataa kaatamalla vettä ja en edes nää mun eteen. Meinaan jäädä valkoisen murokupin alle ja kuski tööttää mulle. Onneks selvisin ees kouluun asti. Hullu kuski.
❤️❤️ Joo eli tässä ois eka osa , tylsä kylläkin mutta toivottavasti tajusitte Eetun elämästä jotakin. Toka osa tulee mahollisimman nopeesti ja oisin kiitollinen jos pistäisitte mielipidettä !
t: sopotytto1
❤️❤️
YOU ARE READING
mitä toi katse meinaa?
RomanceEetu , ysiluokkalainen ftm elää semmosta elämää mitä joka ikinen hukassa oleva teini elää. Ryyppäystä ,satunnaisia panoja .. Luokalle ilmestyy uusi tyttö ja noh asiat alkaa menemään outoon suuntaan. Anna on tosi hiljanen ja ujo toisinkuin Eetu jonk...