Eetu
Ja taas yks vitun rankka koulupäivä takana! Huudan ja heittäydyn mun sängylle . En ees ollu koulussa montaa tuntia ku en vaa jaksanu ja silti vituttaa . Tänään on torstai joka meinaa sitä , että huomenna on panoperjantai vihdoin . Ostin eilen kolme pulloo kossua ja aateltiin Ellin ja Tuikun kanssa mennä kuokkimaan jonnekin bileisiin . Parin viikon päästä on Halloween niin pitää sitä ny vähä ennenkin juhlistaa .( yritän vaan keksiä syitä mun dokaamiselle) Oon ryypänny siitä asti ku oon ollu 11 ja no eikai siinä . Huumeista en oo onneks kiinnostunu .
*elli soittaa*
" jumalaut , kuulin just yheltä lätkäjätkältä , että Annal ,Sil uudel tytöl ois bileet huomenna !! Käty ja kaikki . Me mennää sinne vittu ! Elli kirkuu ja mun on pakko myöntyä . Ihan sama kenen bileet mä meen . Mut jotenki ottaa vatsanpohjasta, Annalle? Annalle ryyppää? Sille kuka anto mulle röökin .. joo jumalauta . Vois siellä olla ihan hauskaakin .
Äiti kutsuu syömään ja kävelen keittiöön. Entä jos söisin enemmän, jos painaisin enemmän , jos oisin voimakkaampi? Oisinko mä sillon ku muut pojat ..? Vittu no en vitussa . Mä oon tyttö , tyttö joka vaan haluu olla poika .
Safkaan mamman tekemää spagettia ja jauhelikastiketta mahan täyteen ja lähen ulos .
Nappaan repun selkään ja hyppään mun oranssin apikan selkään . Ajamalla saan ees vähän päätä selvitettyä sillon ku en oo kännissä. Muo vastaan ajaa kaks mankipoitsua, Casper ja Matias . Tuttavaisemmin Matsku ja Cassu . Morotan ja ne viittoo mut keskustaan .
Ajetaan sinne ja huomaan , että torilla on aivan saatanasti porukkaa .
" Mennää moroo Aakee ja muita! Cassu huutaa kypäränsä alta ja me ajetaan sinne . Tunnen kaikki joten moikkaan heti monta äijää . Pari muijaakin tänne torille ilmestyny selvästi . Tunnistan pari ja yks tyttö näyttää ihan syötävän söpöltä . Heti kun huomaan kuka se on perun mun sanat .
" KAIKKI SIT ANNALLE SIIRINKATU KOLMOSEEN HME BILETTÄÄ!! "
Joku ihan random huora huutaa ja no kiitti osotteesta olisin muutenkin menossa . Puhutaan jätkien kaa niitä näitä moottoreista sun muista. Vittu tuntuu ihan siltä ku oisin normaali cis-äijä.Mulle tulee taas mieleen ne Annan bileet . Mitä mä edes puen.. vittu miks mietin jotain perus bileitä näin paljon ? Ryhdistäydy Eetu .
Anna
Tuijotan mun puhelimen näyttöä . Vittu , Lumi ja Sara päätti sitten laittaa viestiä . Ne oli siis mun parhaita kavereita seiskalla ja no en oikeen ottanu niihin yhteyttä sitte talvella ."Moi anna , mä kuulin Sarankaa että oot muuttanu takas Hyvinkäälle. Ei koodailtu enää sen talven jälkeen joten ois kiva vaikka nähä ?"
Miiitä vittuuaaa. Joo no eikai siinä sitten mitään , uskallan kyllä . Mun mieleen tulee hemmetin hyvä idea . Pidän bileet huomenna ja kutsun Lumin ja Sarankin sinne. Iskä lähtee koko viikonlopuks mökille päästelee höyryjä ja uskon että se antaa mun jäädä himaan . Meen kysyy heti .
"Moi iskä lähetkö sä sinne mökille huomenna?"
" joo kyl mä lähen, tuutko messiin?"
" Voinko mä jäädä tänne ja pyytää vaikka Willen meille? "
" Joo tottakai"
Ja näin se homma hoituu saatana. Huomenna aattelin pyytää kaikki Hyvinkääläiset tänne ja poltella pilveä niin saatanasti . Soitan heti mun plugille ja käyn hakee kolme grammaa sitä hyvää . Huominen tulee olee niin hauska . Varsinkin jos kaikki tulee meille .
Nään mun diilerin keskustassa torilla . Heti kun kävelen sinne huomaan , että siellä on vitusti porukkaa. Kävelen pitkän viiksivallun luo ja vaihdetaan nopeesti kuulumiset ja saan mun kaman. Jotain random tyttöjä tulee puhumaan mulle ja saan melkein paniikkikohtauksen. Mitä jos ne onkin ilkeitä ja vaan haukkuu muo .
Noni Anna älä panikoidu .
" Moii! Kuultiin Willeltä ja muilta että pitäisit bileet , voidaanko mainostaa"? Joku ihmeellinen brune muija kysyy . Nyökkään vastaukseksi ja kerron osoitteeni . Ei kauaan mee kun ne jo huutelee sitä ympäri toria. Ei vittujen saatana.
ESTÁS LEYENDO
mitä toi katse meinaa?
RomanceEetu , ysiluokkalainen ftm elää semmosta elämää mitä joka ikinen hukassa oleva teini elää. Ryyppäystä ,satunnaisia panoja .. Luokalle ilmestyy uusi tyttö ja noh asiat alkaa menemään outoon suuntaan. Anna on tosi hiljanen ja ujo toisinkuin Eetu jonk...