Čaute ľudia moje meno je Liliana Wetssnová a mám 16 rokov. Bývam v Kalifornie. Študujem zverinu a sa dosť čudujem že ju zvládam. Mám úžasnú rodinu a kamarátov. Maminu ktorá má 43 rokov a skvelo varí. Ocina 45 r.a pracuje ako redaktor televízie. Sestru ona nikdy neni skoro doma lebo má 23. A ešte jednu sestru Džein 17 r.mám k nej dobrý vzťah Psa Sena je to nemecká doga a môju milovanú Marley.Keby ste nevedeli je to môj kôň. Vlastníme ranč a máme dokopy asi 25 koní. A aj tam máme chatu v ktorej môžu prespať ľudia. Docela sa aj tým zivyme. Len ocino nikdy neni doma lebo vždy v nejakej blbej televízií.
............
Dnes nám idú odovzdať visvečko. Mám asi 2 dvojky a jednu 3 a samé jednotky. Takže tak som na tom.
.............
Prišla som do školy a šla som si zobrať do skrinky ešte posledné veci. "Hej Lili !"obzrela som sa a boli tam moje najlepšie kamarátky Tina a Dia. Poznáme sa už od detstva a majú aj u nás na ranči kone . Ale iba Tina lebo jej rodina si to môže dopriať. Ale zase Dia si občas zobere hocijakeho koňa. "Caute babi už ste zabalené? Hej sme. A som sa chcela spýtať či nepôjdete dnes k nám spat ?" povedala som s neistotou." Moja mama mi to dovolý lebo je posledný deň. A čo ty Dia? Ja sa ešte spytam tak čusik. "ČAU" odzdravili sme sa. " Tak ja už pôjdem. povedala Tina. Nie počkaj máme s maminou pre Diu prekvapenie. A ak ti to teraz poviem ty to nevikecáš nikomu hej? Šepkali sme si vkútu. Aby to nedopadlo ako minule že si povedala každému moje tajomstvo hej? Pozerala sa na mňa ako na pána ježiša a iba krútila hlavou Áno. Takže to pochopila tlieskala som jej.
*******
Už nám skončil posledný deň v škole. A nakoniec Dianina mama jej dovolila. Čakali sme na ňu pred školou. 'Lili? No ? "Spýtala sa Dia. " Prepáč ale som tak strašne unavená. Ale za to sa nemusíš ospravedlnovať. Uvidíš keď prídeme ku nám zmení sa ti nálada. Prečo? Nebuď zvedavá budeš skoro stará. A vtom sme počuli ako na nás truby mamina s auta. " Caute baby. Čau mami. No tak ideme k nám." zažmurkala na na mňa mamina. Hej hej." sadli sme si ja dopredu a baby dozadu. Šepkali sme si " všetko si pripravila? Hej všetko je na mieste.
*******Prišli sme domov a uložili sme sa. Spravili sendviče lebo sme sa chceli prejsť s koňmi niekde na lúku a tam sa najesť. Dia si vibalovala veci. A my sme s maminou a Tinou šli do stajne prichystať kone. Keď sme ich rýchlo spravili zavolali sme Diu. " Hej Dia poď sem!!" zakričali sme všetky naraz. Prišla tam a... " Už je všetko pripravené a čo ste to chceli? Aha." ukázali sme do stajni nech sa tam pozrie. " Wau aký krásny kôň!?" z údivom si ho prezerala." A vieš koho je?" spýtala som sa. "Koho? " TVOJ!!!" Čože!!!. Pekný vtip! Nie fakt. Začala plakať od úžasu. " A... Ježiš aký je krásny má peknú farbu srsti a aj oči do zelenkasta. A to aj to sedlo je moje aj uzda všetko? Áno. Ale ja ho nemôžem zobrať.prečo?lebo nemám ho kde dať a nemáme dosť peňazí doma a ešte strava nič preňho nemôžme dať. Mamina jej skočila do reči. " To je nájmenej kôň bude tu a aj žradlo mu môžeš dať z nášho. " No dobre ideme už.?" spýtala sa Tina. "Hej už môžme ísť " odpovedala som jej. Nasadli sme si na kone a odcestovali sme. Ako sme tak šli všimla som si ako Tina zazerá po Die. " Hej. Čo je.! "nazúrene mi povedala. " Hmmm ty žiarliš však! Niééé. Takže žiarliš . Na Diu že sme jej dali koňa však? Čo ťa to trápi už som hladná. Chcela sa odtrhnúť od témi: Dia. " Ste pripravené! A načo?začali sa báť baby. Hejáá!! " začali sme cválať na určite miesto kde sme mali ísť.. A Zrazu sme zbadali 3 koňe ako cválajú pri nás. "Hóóóu!!" začala som kričať na kone. Pomaly začala klesať ich rýchlosť. "Čo ste sem prišli k nám mohli ste vilakať koňe vieš ako by to dopadlo ešte by šli rýchlejšie a aj by sa dokopali!!!!! Hej kluď dievča najskôr mi povedz ako sa voláš?" pýta sa má jeden chalan ktorý ani nevie aké mohol spraviť následky! A ešte sa má spýta privítývnu otázku ako sa volám. No ccc. " Lilianana Džostnová. Dobre teda Lilian môžem ťa tak volať? " pousmial sa na mňa a vyžiaril na mňa tie jeho biele zuby.Áno móžeš! A ja sa volám Brad. Aha pekné meno. začala som hladkať koňa a uspokojovať ho."Šššš kluď."šepkala som mu do ucha." Asi máš ku kôňom dobrý vzťah však? Áno už od detsva. Aj ja ,ale nikdy som nemal vlastného koňa ale teraz sa asi čuduješ prečo mám koňa. To preto lebo náš kamarát Joen čo sa rozpráva s tvojou kamarátkou on má ranč. Čau! Čau"odzdravil sa mi. A práve sme zablúdili a sme hladný. Môžte sa pridať k nám máme sendviče a vieme cestu späť domov možno potom budete vedieť kadiaľ naspäť. No dobre teda. " išli sme na dol lesa a tam sme sa zložili a aj sme založili oheň. A baby sa rozhodne bavili lebo sa rozprávali s chalanmi a ja som bola otočena od nich a som bola opretá o strom kde boli kone a hľadkala som ich. A zrazu prišiel ku mne Brad a doniesol mi malinovku a spýtal sa ma.