Zlodej!?

103 5 2
                                    

Otočila som sa a bol tam. Chlapík v čiernom. Rýchlo som sa schovala potichu do Wecka. Nevedela som čo mám robiť.Stále som počula ako kráča.Pozrela som sa cez kľúčovú dierku že čo robí. Ak kradne tam musím zasiahnúť a ak nič nerobí tak zostať v kľudu. Niečo si prezeral a dával to do tašky. Srdce mi bilo až má pálilo v hrudi. IDEM ZASIAHNÚŤ! Zobrala som si kefu od záchodu.Prejstotu.
*********
"HEJ! "Ukázala som mu kefu a namierila naňho." Toto má mi akože ublížiť?"spýtal sa a vismieval sa nevidela som mu do tvári lebo mal kuklu."Áno!No nie.!'"zadívala som sa do zemi."Ale čo tu robíš?!"Ja?"Áno ty!"Ja tu kradnem a ak si si neráčila všimnúť už som na odchode.!"myslel si že som sprostá. Už sa chystal na odchod. Chystal sa k dverám." STOJ ZAVOLÁM POLÍCIU!" Kľudne počúvaj veď ty si aj pekná?!"Ja? Prestaň a vráť všetko čo si zobral. Hneď!!" prišiel ku mne a chytil kefu a odhodil ju začal ma obchytkávať a povedal." Pôjdeme na WC a všetko bude v pohode.?"Prestaň! Nechaj ma! " odťahovala som ho odomňa a bránila. "B..!"chytil mi ústa, chcela som zakričať na Breda. "HEJ nechaj ju!" chvala bohu!bol tam Brad.Mala som príležitosť mu kopnúť do guli lebo Brad mu odvrátil pozornosť. A je to tu začali sa byť. Kopla som ho a pomohla Bredovi. "Ďakujem ti veľmi pekne že si...ma zachrániľ." To nič a zavoláme tú polícju či nie?" Počkaj ty si to všetko videl?" Hej chcel som vidieť ako sa držíš." A chcel si tým povedať že to bolo hrozné však.?" Nie práve že si sa držala."Fakt tak diki."Takže zajtra o 17:00." Čo ským kde?"No veď s tým kamarátom." Aha tak dobre."
.............................................................
Tak táto časť je riadna nuda. Môžte do komentárov napísať či vás bavila alebo nie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Letné prazdninyWhere stories live. Discover now