"Čauko lilian.""Čau!"nazúrene som mu odpovedala lebo som naňho ešte furt nasrata."No…chcel som ti povedať…." No vrav rýchlo!"Prepáč ja..ja som nechcel ,
uvedomil som si čo som spravil odprepačiš mi to?" Hej ale…!" chytil ma za ruku." Čo robíš?" spýtala som sa ho zvedavo kam to ideme." Neboj uvidíš…ja som si spomenul že mi sme sem s mamou chodievali keď som bol malí a mám s toho miesta dobré spomienky. Chytil mi jeho veľkými dlaňami oči a povedal mi:" Poď len za mnou. Ako som mohla ísť za ním keď mi zakríval oči a dotýkalo sa môjho tela. " Už sme tu?" spýtala som sa ho. Už len chvýlku." ako sme tak išli k tomu miestu zrazu mi Brad povedal:"Vieš ty si v poho baba a niesi si ako tá ktorú som stretol nasratú koniarku."začala som sa smiať. "No hej a som ti chcela povedať že či...?!" Už sme tu!" odkryl mi oči."Wau to je to miesto?" Áno krásne však?"Áno nie krásne ale až neskutočne ako to mohla príroda spraviť." ukázal mi výhľad na celý les, lùku a dokonca bolo vidno aj náš ranč, ukázala som mu ho."Aha vidíš náš ranč tam vzadau!" ukázala som mu prstom"Ááá pekný ale aj veľký."očividne sa mu páčim nie ja ale ten ranč." Ešte som sa chcela spýtať ako sú na tom tvoji rodičia?" Bola som zvedaváva ako je na tom." No…zle sa mi o tom rozpráva ale poviem ti to. Moja mama zomrela pred 3 rokmi na auto nehodu a otec ten neni skoro doma lebo je furt v práci so svojou Hankou to je jeho nová priateľka. A ja som stredoškolák ktorý má rád koňe a aj docela školu."začala som plakať lebo mi to prišlo ľúto a objala som ho."Prepáč to som nevedela." To je v pohode.A ty ako?" No moja mama je furt s nami lebo otec je furt v práci lebo pracuje ďaleko od nášho mesta teda ranča kde bývame.A ja som žiačka 2.A . A študujem na veterine a docela mi to ide."Aha tak už vieme načom sme ."Hej už by sme mali ísť domov lebo sa stmieva a aj je trochu zima."vstali sme a kráčali na späť."Na daj si ju na seba keď ti je chladno."Diki."A som sa chcel spýtať či chodíš s niekym?"Ja?"Áno" No ja nechodím s nikým kto by ma tak chcel? " Napríklad môj kamarát môžem ti s ním dohodnúť stretko?prijímaš to?"No dobre.A kedy?. "môžte spolu ísť zajtra."No dobre ako chceš."prišli sme k ohnisku a tam nás čakalo nemilé prekvapenie. Boli tam moje kamarátky s Bredovmivi kamarátmi a boli ožratí nechápem ako to stihli za tú krátku dobu a aj s kadiaľ mohli zobrať alkohol."HEJ čo to tu je prečo ste ožratí?" spýtala som sa Tiny." Niečo nám dali do drinku a čo vy spolu chodíte?"Nie… čo ťa to napadlo."Aha bozkáva sa Dia s tým jeho kamarátom.!" ukázala mi prstom na Bredovho kamaráta. " Ježiši kriste." vzdychla som si a odkráčala k môjmu koňovi a doťahovala som mu sedlo, a prišiel ku mne Brad." Čo to robýš?" ideme všetci k nám na ranč a aj spať! "zavelila som im. " No dobre teda." pobral Brad všetkých na kone a vyrazili sme a čo ma ešte prekvapilo začalo pršať. " Do riti!! To fakt nemôže byť ešte horšie.
************
Prišli sme k nám domov mamine to nevadilo že tam boli aj ožratý lebo bola u kamarátok na chate všetkých sme uložili do postele len ja s Bradom sme boli na zemi. Ja som si tiež išla ľahnúť lebo bolo už neskoro.******
Všetci spali len ja nie. Ja som sa zobudila lebo mi bolo treba na WC. Ako som tak šla zrazu počujem za mnou kroky otočim sa a…