Prvo poglavlje I-deo

31 0 0
                                    

,,Požuri!"
,,Opusti se! Skoro sam gotova."
Stegnute vilice, Eli je čuveni u mraku ispisivala poslednje slovo ,,a",dok je Mark klečao kraj nje držeći baterijsku lampu. Glasovi su im odjekivali praznim hodnikom. Snop svetlosti koji je osvetljavao natpis zaigra kada se Mark nasmejao. Čuvši iznenadan, oštar zvuk,oboje poskočiše. Iznad njih svetla najpre zatreperiše, obasjavši odmah zatim čitav školski hodnik. Kraj vrata su stajala dva muškarca u uniformama. Eli polako spusti sprej ne skidajući prst s prskalice, zbog čega se slovo suludo prelilo s vrata direktorove kancelarije na prljavi linoleum.
,,Beži."
Izgovarajući tu reč, već je letela niz široki hodnik,dok su gumeni đoković njenih patika odjekivali pustim prostorijama škole Brikston hil. Nije se osvrtala da proveri je li Mark iza nje. Nije znala gde su ostali,ali ako Harija opet uhvate, otac će ga odrati. Punom brzinom skrenuvši za ugao, potrčala je mračnim hodnikom. Na njegovom suprotnom kraju uočila je zelenkasti sjaj oznake izlaza u slučaju požara. Jureći ka slobodi, osetila je novi nalet snage. Uspeće. Izvući će se. (Ili je barem tako mislila)Naletevši na dvokrilna vrata, snažno je udarila u prečku koja je trebalo da je oslobodi. Nije se ni pomerila. Ne verujući sta se desava, ponovo je gurnula vrata,ali bila su zaključana. Prokletstvo.Da im nisam maločas vandalski uništavali imovinu,pomisli ona,mogla bih da ih prijavim lokalnim novinama. Grozničavo se osvrtala po širokom hodniku. Između nje i glavnog ulaza stajali su policajci. Jedini izlaz na ovom kraju bio je zaključan. Mora da postoji još neki. Zadržala je dah i oslušnula. Glasovi i koraci išli su u njenom pravcu. Naslonivši ruke na kolena,pustila je da jok glava klone između ramenâ. Nije moguće da će se ovo ovako završiti.Roditelji će je ubiti. Treće hapšenje za godinu dana? Bilo je dovoljno strašno što su je prebacili u ovu nedođiju od škole. Kude će je sad poslati?

Pita se naša glavna junakinja kao i mi.
Šta mislite da li će je policija uhvatiti ili ne?
Ostanite do sledećeg dela.

Noćna škola K.Dž.DoertiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora