'Alarm' di telefon ku berbunyi tepat pada jam 6 pagi. Aku terkejut dan segera menutupnya.Ku lihat Cik Timah yang lena di sebelah ku pun terkejut.Ku lihat dia telah memakai baju kelawarnya semula." Pukul berapa ni Sham"tanya Cik timah sambil menggosok kan mata.
" Kul 6, Sorry kak lupa nak off kan alarm" ujar ku sambil memeluk tubuh Cik Timah . " Tidur lah lagi masih awal ni''sambung ku lagi. dengan mata separuh terbuka dan kuyu ku lihat Cik Timah tersenyum memandang ku.
" Kesian Akak,letih ye" bisik ku sambil mengusap kepala dan bahu nya.Lantas ku cium dahi dan pipinya sambil tangan ku meramas perlahan nya payu daranya tanpa bra.
" Mana tak letihnya, 3 kali Akak terpancut , hebat lah Sham ni, dah habis ke buat wayang ni"usik cik Timah sambil mencuit hidung dan pipi ku.
" Ada lagi episod pagi belum mula lagi" jawab ku sambil terus meraba perut Cik Timah. Tangan Cik Timah pula ku rasakan telah meramas batang punai ku yang mula tegang.
" Hei,pagi pagi lagi dah bangun 'budak kecik U ni Sham" usik Cik Timah sambil terus mengusap kepala dan batang nya.
" Tak percaya saya Kak,dapat tidur bersama Akak" bisik ku sambil mengusap pipi Cik Timah.
" Akak pun ,masih rasa terkejut,betul ke apa yang kita dah buat ni Sham" soal Cik Timah.
" betul lah Kak,kita buat wayang malam tadi,best betul dapat 'main'dengan Akak" jawab ku.
" Itu lah ingat kan buat wayang ringan ringan ajer, ini dah terlebih berat kita buat Sham".
" Akak marah dan menyesal ke?" soalan menguji ku.
" Tak marah lah, Akak juga yang nak , kan Akak cakap semalam, sejak bertolak kemari Akak dah bersedia nak main dengan Sham" jawab Cik Timah sambil dia mengeliat .
" Terima kasih lah Akak, tak sangka saya dapat 'main'dengan Akak macam ni' ujar ku lagi.
" Sham Ok ke main dengan orang tua cm Akak ni' tanya Cik Timah pula.
" Eh yang tua tu cuma angka, tenguk lah body akak, tetek akak dan apam akak semua nya masih mantop macam yg saya bayangkan sejak kita mula jumpa dulu" jawab ku sambil memaut laher Cik timah rapat kepada ku.Tangan kiriku memaut leher sementara tangan kanan memaut bahu Cik Timah.
" Akak pun nak berterimaka sih kat Sham,tak sangka Akak boleh dapat main dengan orang muda lagi, sedap Sham bagi Akak,walau pun rasa senak dan penat,tapi berbaloi Sham" bisiknya dan ku lihat mata nya bergenang .
" Kenapa Kak,maaf lah kalau saya kasar buat Akak malam tadi" soal ku agak risau.
" tak lah,Akak cuma rasa sebak kerana masih ada orang yg sayang Akak, Sham pandai layan Akak, puaskan Akak sangat sangat malam tdi,dah lama benar Amboi ronatak rasa puas macam ni"balas Cik Timah.
Aku terus merangkul Cik Timah sambil berbisik, " saya ikhlas sayang Akak, jangan lah sedih sedih,kalau Abg Mael dah jemu dengan Akak,saya sedia ganti,bila bila masa Akak nak saya bagi" jawab ku . 'Sambung lah tidur lagi,ada masa lagi ni" Pujuk ku smbil mengusap air mata Cik Timah.
" mana boleh tidur dah,kalau suami dah kejutkan isterinya, tak lah boleh tidur kecuali tidur sama -sama" jawab Cik Timah denga senyuman yang begitu ayu ku lihat.
" Amboi romantik nya" usik ku." Kalau macam tu kita sambung lah buat wayang" ujar ku lagi.
" Sham nak sekarang ke,Akak belum cuci lagi apam Akak ni"soal Cik timah.
" saje ngusik Akak,kita sambung petang nanti lah selepas selesaikan tugasan kita kemari" ujar ku ambil memeluk Cik Timah.
" Eh Sham dah resmi jadi 'suami baru Akak,kenalah ikut perintah,kalau Sham nak ,Akak kena bagi lah" balas Cik Timah bersungguh sungguh.
YOU ARE READING
Projek Kueh Cik Timah( COMPLETED)
RomanceAtas galakan rakan rakan dan pelanggan Cik Timah cuba menambah pengeluaran kueh mueh namun tiada modal untuk membeli mesin dan alatan yang di perlukan. Ketua kampung mencadangkan dia berjumpa aku selaku pegawai pembangunan masyarakat dan usahawan un...