Misi Menyubur Benih

8.5K 58 2
                                    

Ak u tidak menduga seawal itu (jam 8 malam) Cik Timah telah menggoda aku untuk berasmara. Aku hanya memberi reaksi kepada 'serangan' mulut Cik Timah dengan mengusap bahu dan belakang badannya. Cik Timah terus memaut bahu ku tanpa melepaskan bibirnya yang masih mencekup mulut ku membuat aku hampir lemas." Abang, malam ni Timah nak main dengan Abang puas puas ye bang, esok kita dah nak balik,Timah sanggup tak tidur malam ni nak layan Abang,boleh ye bang" bisik nya sambil mencium pipiku. "mengapa Timah lain macam aje ni,bukannya kita nak berpisah lama pun" ujar ku cuba menenangkan Cik Timah.

"Entah lah Bang,Timah rasa macam kena rasuk pulak,rindu kat Abang semacam,nafsu Timah melonjak lonjak bila dekat dengan Abang, agak nya dah lama Timah tak berasmara macam ni Bang,Abang pandai layan Timah,romantik dan Abang i rodok cipap Timah kaw kaw Bang,masih terasa  yang Abang bagi semalam" rengek Timah berbisik sambil melekapkan lagi tubuhnya ke badan ku.Aku jadi risau bila dia mula membahasakan dirinya Timah sahaja dan memanggik ku Abang pulak,Serba salah aku di buatnya.

" Abang faham sayang, Timah kena kawal diri,kalau terkantoi tersasul nanti susah kita,rosak progrem kita" bisik ku memujuk.

" Timah faham Bang ,sebab tu Timah nak buat puas puas malam ni hingga esok, Abang buatlah apa kat Timah, Timah rela jadi hamba sex abang, dah lama Timah terbiar ,Abang datang dalam hidup Timah ni beri Timah kehidupan baru Bang" bisik Timah sambil tangan nya merayap dan megusap bonjolan dalam boxer ku.

" Timah nak sekarang ke" tanya ku.

" Terpulang pada Abang,Timah dah serah diri pada Abang,bila bila masa ajer bang" bisik Timah sambil memaut leher ku dan kami berkucup semula.Kini nafas nya makin kuat dan dan makin erat pelukannya .

" Okey sayang ,kita mula awal,banyak round boleh main" bisik ku sambil tersenyum.

" Hah,tahu pun, Jom ....,tapi kita main dalam bilik Abang yer. bilik Sayang tu dah macam kendang kerbau,kena cabut cadar tu,banyak sangat air abang tu " bisik Cik Timah manja.    

" Ehwah yang bayak tu air kerbau betina yg dah lama tak mengawan....hahaha,macam perlawanan bola pulak,ada tukar padang pulak yer" usik ku.

" Amboi sedapnya mengata kita pulak, tenguk nanti air sapa yang banyak tumpah" balas Cik timah.

" iya lah air Timah abang dah sedut dulu,mana ada yang meleleh keluar "jawab ku

" Iya ke patut lah rasa kering cipap Timah semalam," usik nya lagi." Tapi kejap ajer,lepas tu Abang dah pancut air abang sampai melempah macam banjir" sambung nya lagi.  

Aku pun segera memapah Cik Timah yang masih memaut leher ku untuk ku angkat menuju bikik ku dan dengan perlahan ku baringkan nya di atas katil. Aku pun segera mennindih nya sambil berbisik "Sayang ni betul betul menggoda Abang yer"tangan ku segera meramas buah dadanya yang masih berbalut dengan baju tidur yang lembut .Aku mencium dan menjilat leher nya dengan perlahan khuatir ada kesan love bite .Aku hembuskan nafas ku ke muka dan telinga Cik Timah yang membuatkan dia mengeliat kegelian sambil terus memejamkan mata.

Aku mula mengusap seluruh tubuh di sebalik baju tidur yang seksi itu dari dada hingga ke perut dan berhenti sebentar di atas tundun untuk ku usap rumpun hitam sejemput sebelum jari ku meneruskan jelalah di alur cipap Cik Timah.

" Abang ,buka lah baju ,Timah nak jilat badan Abang" permintaan Timah yang buat aku terkejut.

" Kita bogel je lah,lagi senang kan" bisik ku." nanti koyak pulak baju seksi  sayang ni"sambung ku lagi.

" Tahu tak per,biar apam Timah yang koyak,jangan baju ni yang koyak" usik Timah sambil membantu ku membuka kemeja T dan dia menarik boxer ke kebawah.

" Kalau apam Timah koyak ,abang nak makan apam apa lepas ni" usik ku sambil terus mencium leher dan bahu Cik Timah.

Projek Kueh Cik Timah( COMPLETED)Where stories live. Discover now