1.Zoznamenie a Meteorit

31 2 0
                                    

Ahoj volám sa Horox.Mam 13 rokov a bývam v Hollywoode.Chodim do siemej triedy a mam rad čitanie.Niekedy si myslím že ma ohováraju kôli tomu že som iný.Mam dvoch kamarátov volaju sa Sein(Zein)a Ell.Niekedy sa pozriem do zrkadla a hovorím si že som jedinečný a to tak aj ostane.Jedneho dňa som bol v škole.Všetci pozerali a opisovali to čo učitelka povedala a napisala na tabulu,len ja som pozeral cez okno na hori.Potom som uvidel niečo čudné zdalo sa mi že to je hviezda no nebolo tomu tak.Bol to meteorit .V sekunde som sa postavil a utekal k oknu.Učitelka sa zľakla a zvreskla:,,Akamžite si sadnite pan Patenhouse nieste doma".Sein to tieš uvidel a vykríkol:,,METEORÍÍÍTT"a pribehol k oknu.Eli sa zľakla a skrila pod lavicu.Zrazu sa na nás vrhla veľka guľa ktora nas odhodila ku stene až mi vybila dych a kusipok meteoritu do hlavy.Bol som v bezvedomí nevedel so čo sa stalo potom som sa prebral a videl som niečo nezvičajné.Môj spolužiak lietal.A spolužiačka vrhala oheň.Nevedel som ako to robia ale ešte sa mi točilo v hkave takže som si myslel že mam halucinačky.Vyšiel som na vzduch tam som videl Ellu s Seinom.Ella mala so sebou vodu.Povedal som si:Ta voda lieta?Elinina voda sa vznašala keď mavala rukamia a Sein Hah bol rychli ako strela obehol ma za jednu sekundu a bolo to huste.Prišiel som za nimi a objali ma povedali mi :,,Ty si to prežil super ešte že,už sme si mysleli že si mrtvy".Ell to povedala smutne a Sein veselo.A Sein hneď za mnou na mna vyskočil:,,A ty maš aku schopnosť"?Ja neviem ale určite to zistím.

LuziaWhere stories live. Discover now