Ak ste čitali 1.Čast tak viete čo sa stalo a čo zažíva naš Hrdina Horox so Seinom a Ellou.Oboznámte sa so svetom čara a schopností.Využívať fantáziu je dobré ale aj nebezpečne pre našich hrdinov.
Na druhý deň som začal chodiť do druhej školi aj s Ellou a Seinom znažil som sa zistiť ake mám schopnosti no nezistil som to.Sein s Ellou boli pri nejakej studni ale nevedel som prečo a tak som tam išiel.Povedal som:,,Čauko jak to ide?Nikto neodpovedal.V mysli som si myslel že ma ignorujú no potom keď som sa pozrel na Elliní výraz hneď som vedel že sa niečo stalo.Spytal som sa :,,Halóóó počuje ma niekto?Ell sa otočila a pustila slzu ktoru potom sformovala do ľudskej lepky.Trvalo mi to chviľku ale potom som si uvedomil že niekto zomrel .Bol to jej frajer.Bolo mi to ľuto lebo to bol aj môj kamarát.,,Zomrel kôli toxinu".Povedal Sein.Potom prišla Lenka.Bola to moja laska z detstva ale potom som ju už nevidel.Povedala:,,Je tu jedna liečitelka".Odvetil som:Kto?Ja.Povedala Lenka zobrala ruku a prešvihla nad mrtvolou.Mrtvola sa vznašala .A pomali sa začala hýbat no potom zase zomrela pretože dýchala toxin.Nedokažem ju zbaviť čuchu takže to nepôjde.Ell postila ďalšiu slzu.No potom ju sformovala do srdca ktoré sa lámalo až keď padlo na zem srdce sa zlomilo.Povedal som:,,Nevadí hlavná vec je že žijeme my".Selk sa rozbehol do hôr a Ell na wecko.Lenka ma podržala a spýtala sa : A vlastne ako si ty prežil?Odvetil som:,,Mal som otras mozgu,nepametám si to ale dycham toxin takže neviem prečo žijem keď som obyčajný".
DU LIEST GERADE
Luzia
FantasyTento príbech je o 2 chlapcoch a 1dievčati.Ktorý objavuju svoje schopnosti po náraze meteoritu ktorý rozširil toxin.Pokusia sa vyliečiť ale bude to stať odvahu a vytrvalosť a hlavne sa neovladnuť pochibnosťami.