Fnaf 4 Kesinleşti !!!

153 5 6
                                    

Yukarıdaki resimi görüyorsanız (gerçekten ürkütücü ) scott bu seferde yardırmış

...

neyse burda gördüğünüz gibi freddy'nin şeytani hali var ( gerçekten bir ölüm makinesine dönüşmüş ) bakarsak freddy'nin dişlerinin foxy'nin ki gibi sivri olduğunu görürüz ve ferk ettiyseniz freddy'nin pparmak uçları delici gibi (hani şu diş doktorlarında dolgu yaparken kullandıkları gibi ( daha büyüğü (yakın zamanda diş operasyonu olcaklar ya da dolgu yapılcaklar için özür dilerim o-o ))) ve freddy'nin gövdesine bakarsanız küççük freddylerin freddy'nin içindeki yarıklarda çıktıklarını görürsünüz ( ben freddy'nin küçük halini daha şirin düşünüodum :/ )

bazıları onu gövdeye bağlı kafa sanabilir (benim gibi ) ama değil emin olunki değil. hatta bakarsanız gövdeleri gözüküyor.

Ve resimde Final chapter yani son bölüm yazılmış buda oyunun son serisi olabileceğini gösteriyor (Scott'un sırf para için hikayeyi bozcağnı sanmam oyüzden bu oyunun son oyun olma ihtimali çok ).Daha oyunla ilgili hiç bir açıklama yok.Ama resme dikkatli bakarsanız altta kocaman bir şekilde soluk yarı şeffaf kırmızı harflerle NIGHTMARE ( KABUS ) yazdığını görceksiniz.Ve freddy'nin elindeki şapkaya gelirsek scott'un fnaf 4 le ilgili olduğu düşünülen resmi hatırlıyormusunuz ?

hani bir ışık altında freddy'nin şapkası vardı ve ondan sonraki resim yine aynı sahne ama şapka yoktu ve şimdiki resim şeytani freddy elinde şapkasını tutuyor ve içinden minik freddy'ler çıkıyor.


Yakın zamanda (bugün değil ) BTH bölüm 2 gelcek ve BTH bölüm 2 gelmeden önce BTH bölüm 1 de düzeltem yapcam ve bu **(yani önemli değişim) 'ya mâl olacak


Five Nights At Freddy's açıklamaları                              ( fnaf teorileri )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin