bildiğiniz gibi fnaf 2 de ilk başladığınızda camera da toy bonnie,toy freddy,toy chica'yı yerlerinde gözlerinin dışı beyaz ve içi renkli ve yarı kapalıdır, ama chica hareket ettiğinde ise farkettiyseni gözlerinin dışı siyah içi yoktur (sedece göz bebeği beyaz renktedir.)Ve en önemlisi GAGASI YOKTUR (gagalı daha tatlı ^.^ )
sadece, nerdeyse saldıran bayâ animatronic(Oyundaki karakterler)'in endoskeletinde olan o küçük dişleri görürüz.Sizce gagasını napıyor...(lütfen fesatlaşmayın ve fesat algılamayın :D )
şimdi şok açıklamayı yapıyorum
emm...
nasıl desem...
şeyy..
...
...
...
CHICA'nın GAGA'sı MANGLE'daymış O_o
şimdi benim teorime gelirsek hatırladığınız gibi bunlar çocuktu dimi.
şimdi kısa bi araştırmaya göre
-toy chica , foxy'i çok seviyormuş. mangle ise foxy'inin bir üst modeli ama çocuklar onu yapboz olarak kullanmış ve foxy onun yerine geçmiş, ama o foxy den hoşlanıyordu. nede olsa çok uyumlular...
neyse mangle tabi foxy den üst üste 2 darbe yiyince (deminki anlattıklarım) e tabi biraz kızar ve bu ona karşı normal duygular beslemesini sağlamıştır e tabi chicada foxy yi seviyo mangle bi türlü foxye yakınlaşamıo :D bu tabi teorimin dışına çıktı biraz ama...
mangle bu sefer chicanın gagasını alarak onu biraz çirkinleştiriyo :/
foxy de chica dan uzak duruyo sonuç bu :P
tabi böle saçma bi teori gerçek deildir.
-başka bir araştırmama görede chica mangle yi seviyo (arkadaş olarak), ve bunlar bize saldırmıyomu (telephone guy ne kadar kostüm giydiriyo desede yinede saldırıyo lar ve birsürü güvenlik görevlisi ölüyor. ) e gagası kostüme ait değilmi, nerdeyse saldıran tüm karakterlerin ağzındaki eskeleton dişleri gözüküo ama chica nın gagası bunu engelliyo bu yüzden mangle ona yardım için alıyo :D
daha mantıklı açıklamaları var ama benden bukadar :D
önerilerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Nights At Freddy's açıklamaları ( fnaf teorileri )
Mystery / ThrillerBu kitapta fnaf(five night's at freddy's) hakkında merak ettikleriniz benim teorilerim ve başka şeyler hakkında konuşucaz. :) (ilk kitabım (öneride bulunun lütfen)) !!!