I.kapitola

133 4 6
                                    

Příběh začíná tady v nemocnici , kdy se narodila dívka s posláním být vlčice .. Jak šel čas dívka vyrostla do dnešní 14 leté dívky .. S rodinou se přestěhovala do malého obytného domku blízko lesa . Do nové školy se Meddi netěšila ... Ráno vstala a sešla schody z pokoje dolů do kuchyně kde si dala vločky a rychle vyrazila na autobus . Když šla lesní cestou kde bylo samé bahno , protože večer tak trochu sprchlo . Meddi šla a v uších jí hrála písnička od Ellie Golding - love me like it do tuhle písničku si pouštěla každý den co jí slyšela na Youtube . Najednou jí přes cestu proběhlo něco obrovské , většího jak pes .. Medii se lekla , ale neváhala a utíkala za ním .. Když vběhla hlouběji do lesa nemohla už najít cestu ven .. "Co tu děláte slečno?" řekl neznámý hlas zezadu.. "K...k...kdo jste ?" koktala Medii .. Ten neznámý pohledný chlapec se jí představil tímto způsobem : "Jo .. Ahoj nemusíš se mě vůbec bát Medii .. Já jsem Max .. Tvůj spolužák ze třídy " zasmál se .. Medii byla z toho úplně vystrašená "Jakto že znáš moje jméno ?" optala se ho .. Max na nic neváhal vzal jí za ruku a rychle utíkal k autobusu .. "Pojď ujede nám to " řekl a táhl Meddi za sebou .. Když nastoupili do autobusu řekl jí : "Promiň , že jsem tě tak táhl ,ale nebyl čas .. Ty jsi Meddie Lenkástrová že ? " .. Když autobus zastavoval na první zastávce Meddi se rozhlížela a po chvilce teprve odpověděla "Ano .. Jak mě znáš ? A jaké máš celé jméno ty Maxi ?" .."Jo .. jo .. Já jsem Maxmilián Waters .. Budeš sedět se mnou ve třídě" oznámil jí Max .. Když autobus zastavil nazástavce před školou vzal Max Meddie za ruku a táhl jí do ředitelny .. "Maxi zpomal já tě nestíhám " řekla ze všech sil co jí ještě zůstaly .. Když vešla do ředitlny sedla si na židli . Ředitel se jí zeptal "Meddie Lenkástrová ?" .. "Ano " odpověděla . "Zde máte papíry na vyplnění , učebnice a vebovou stránku naší školy a rozvrh dostanete od Maxe Waterse " řekl ředitel a poslal mě do třídy 9.a.. vyšla jsem schody do 2.patra a dala se vpravo .. Po chvilce jsem zaťukala na dveře.. "Vstupte " řekla učitelka Helitová .. Otevřela jsem dveře a řekla jsem "Dobrý den já jsem .." Ale do její řeči jí skočil Max "To je Meddie Lenkástrová a je jí 14 let " Meddie se na něho udiveně koukala a poté promluvila učitelka "Maxi nemluv za ní ona by se představila sama .. Meddie jdi si sednout k Maxovi ano ? " na nic nečekala a šla si sednout do poslední lavice uprostřed řady za Maxem. "Ahoj rád tě zase vydím " řekl potichu Max ..Všichni si začali povídat a koukat na Meddie .. Zřejmě se bavili o jejím outfitu . Byl to ideál všech holek ,ale bylo divné , že se bavil zrovna s Meddie ..


Spojeni duhou !Kde žijí příběhy. Začni objevovat