III. kapitola

55 3 1
                                    

_______Vypráví Meddie ______

Nemohla jsem uvěřit , že Max má dítě v 15 letech .. Byla jsem naštvaná a proto jeho dopisy jsem schovávala přímo do šuplíku .. V pondělí ráno jsem nešla do školy , bylo mi tak nějak blbě a v hlavě se mi stále promítal Max a to jeho dítě .. Do pokoje i přišla máma a řekla : "Medd já jdu už do práce oběd máš uvařený stačí si to jenom ohřát ok ? Odpoledne ti přijede babička , která se o tebe bude 3 týdny starat ".. Koukla jsem na mamku a ze všech sil jsem řekla "Kam jedete ?" .. Mamka mi vysvětlila , že mají s taťkou firemní cestu na Hawai .. Odpoledne jsem se vzbudila a šla se najíst , měla jsem ukrutný hlad a babička tu ještě nebyla ..Po chvilce jsem uslyšela zvonek a šla jsem ke dveřím .. Když jsem otevřela nemohla jsem vlastním očím věřit .. Na zápraží stál Max s papíry .. Otevřela jsem dveře a řekla "Co mi chceš ?" jeho jméno jsem nezmínila .. "Přišel jsem se na tebe podívat .. A také donést úkoly " řekl Max a stále se na mě koukal.. "Prosím tě , ať mi příště donese někdo jiný ok ?? " řekla jsem vzala jsem mu papíry z ruky a zabouchla dveře .. On tam asi pět minut stál a zíral do dveří .. Potom se otočil a odběhl ..

______-Vypráví Max _____

Byl jsem ráno ve škole a Meddi se nedostavila tak jsem jako příležitost jí zase vidět řekl , že jí úkoly zanesu ..Vzal jsem papíry do batohu a rychle jsem spěchal na autobus .. Jel jsem autobusem k ní pod kopec a jak jsem šel tím lesel zahledl jsem Tobiáše a Petra jak se perou ... Byla to jenom hra jako vlkodlaci se takhle trénujeme na zlo .. Jakmile mě zahledli přiběhli a rázem se změnili jako lidi .. Tobi už holku má jmenuje se Sára , ale Petr jí zatím nepotkal .. "Hej Maxi kam jdeš ? Jdeš si vrznout ?!" začal se smát Tobi ... "To není vtipný Tobi .. Jdu jen zanést úkoly " řekl jsem .. Tobi a Petr o tom dítěti také věděli ,ale nic mi neřekli ... až dneska jsem se dozvěděl pravdu "Maxi , Simona to dítě s tebou nemá " řekl Petr spolužák z mojí třídy ... "Jak to můžeš vědět ? " řekl jsem a přitom jsem přemýšlel s kým ho má ... "Slyšel jsem jak se na chodbě s Magdou baví o tom , že chce aby jsi stratil Meddie a dítě nečeká s tebou , ale Honzou " dodal Petr ..Koukal jsem na něho nevěřícně a zrychlil jsem krok k Meddi ... Když jsem přišel zazvonil jsem na zvonek a Meddie mi přišla otevřít .. Stála tam v nočním pyžamu s rozcuchanýma vlasy .. Hned jak otevřela nahodila naštvaný výraz a řekla : "Co mi chceš ?" .. divím se , že mi neřekla Maxi .. "Donesl jsem ti úkoly "..Vzala mi papíry z ruky a dodala "Ať přijde někdo jiný" potom zabouchla dveře .. Stál jsem tam asi 4 minuty .. Pak jsem se proměnil a zmizel jsem v lese ... Pořád jsem přemýšlel jak jí to mám všechno říct .. Ale teď jsem namířeno k Simoně ..

_____Vypráví Meddie_____

Šla jsem nahoru a rozbalila jsem všechny dopisy v první stálo :


Milá Meddie ,

Mám takový dojem , že mi už neopustíš , ale jsem si jistý , že to dítě není moje já přijdu na to jestli je nebo ne , ale přitom tě nechci ztratit .. Za 3 měsíce se budu stěhovat do Nevady je to od tvého domu přesně 15 000 km ..


S pozdravem Maxmilián Waters


Rozplakala jsem se když jsem zjistila , že mi zbývá pouze 3 týdny .. Vzala jsem na sebe kabát vyběhla ven a začala křičet : ""Maxi ! Maxi Watersi !!" Nikdo se mi však neozval a tak jsem si sedla na verandu před domem a čekala ..

_____Vypráví Max _____

Přišel jsem před vilu Simony , nevím jestli se tomu dá říkat vila , ale prostě je to taková škaredá vila .. Otevřela dveře a objala mě kolem krku .. Odstrčil jsem jí a řekl jsem "Ty to dítě nemáš se mnou ! Dozvěděl jsem se to od někoho .. Bavila ses na chodbě o tom , že to máš s Honzou !" Ona se podívala , zasmála se a řekla "Hlupáčku , s kým jsem jiným než s tebou .. Pamatuješ si jak jsi přišel vášnivě mě líbal a pak jsme se pomilovali ? " .. "To sice ano , ale to před 2 měsíci a ty jsi teprve 1 týdnu .. To není se mnou !!" řekl jsem a odešel jsem .. Přitom jsem na ní ukázal prostředníček (fakáč) a odešel jsem do města ...

_____Vypráví Meddi ____

Na večer přišla babička a uviděl jak nemocná ležím venku na verandě s řekla "Mé dítě co tu děláš ?!" .. "Babi , někomu jsem ukřivdila a celou dobu jsem na něho tady čekala " ... "Pojď domů moje milá on se vrátí" řekla Babička a odvedla mě do postele .. Uvařila mi čaj a ohrála teplou polévku ..Usnula jsem ,ale když jsem uslyšela zvonek probudila jsem se šla sem na schody : "Dobrý den , jdu za Meddi , jsem Max.." řekl .. "Je nahoře .." řekla a odešla do koupelny .. Šla jsem rychle do postele a lehle si ... Max otevřel pomalu dveře a řekl "Proč si mě volala Medd?" řekl "Ty jsi mě slyšel ?!" odpověděla jsem .."Jasně , že ano , říkal jsem ti , že jsme propojeni !" dořekl a sedl si ke mě na postel .. "Proč jsi přišel až teď ?" řekla jsem .... "Byl jsem u Simony " řekl a podíval se na mě .. Já jsem na něho jenom koukala ,ale nic jsem neříkala .. Až pak jsem v hlavě uslyšela jeho hlas : Meddi já nejsem jeho otec On se na mě usmál a já na něho ...

_____Vypráví vypravěč ____

Max vzal Meddi a začal jí líbat .. Potom se jí zeptal zda to chce , ona přikývla , líbal jí na tajném místě .. Vyzkoušeli různé polohy .. Pomalu byli u konce , ale Meddi usnula a Max se k ním přitulil .. Oba leželi nazí v posteli a až do rána se k ní tulil .. Brzo ráno někdo zavolal Maxovi .. Byl to jeho otec , měli se stěhovat a Max nebyl doma .. Oblekl se napsal dopis Meddi a rychle běžel domů .. Ráno se Meddi probudila a nikde Maxe neviděla .. Uviděla na stole dopis a v něm bylo :


Najdu způsob jak se k tobě vrátit .. Miluju tě Meddi ... Vrátím se za tebou neboj .. Je to jenom předčasný a hlavně pro tvoje bezpečí .. Vysvětlím ti to v myšlenkách .. Meddi neboj měl jsem kondom .. Nedovolil bych abych ti ublížil ..


Pokračování příště ♥

Spojeni duhou !Kde žijí příběhy. Začni objevovat