.

1K 35 19
                                    

K: benim hakkımda bilmediğin çok şey var Selin. Nasıl biri olduğumu sanıyorsun, hayatım hakkında zerre bilgin yok. Ben bir prenses değilim, yada senin sandığın gibi biri. Kimse dışardan göründüğü gibi değildir, artık beni öyle görmeyi kes. Benim tanınmak ve anlaşılmamak için ona ihtiyacım var, seninse istediğin herkesi kendine bağlayabilen bir güzelliğin. Artık şunu anla güzel olabilirsin ama herkes aynı değil, sen bile değilsin. Büründüğün şirin kızın altındakini şimdi gördüm, ama umrumda değil. Beni ne zamandan beri tanıyorsun ki? Beni en iyi tanıyan kişi İremsu. Ki o bile benim hakkımda en çok neyi bilebilir ki? Ozan'ı neden istediğimi, yaşadıklarımı, neden böyle olduğumu, her zaman o yanımdaydı ama o bile hepsini bilemez. Ki bunlara karşılık sen en fazla hakkımda ne bilebilirsin? Hiçbirşey. Biliyorum seninkisi sadece bir heves, benden nefret bile ediyorsun. Bakışlarıma dikkat etsen biraz da olsa birşeyleri anlardın ama çok körsün. Tek derdin olmuş ilgi odağı olmak, farkında değilsin ama egolusun. Farkına var çünkü dünya senin etrafında dönmüyor, kimse senin için hayatını durdurmaz. Hayat böyle, ne kadar hoşuna gitmese birşeyler oldu değil mi. Bu sözlerim ağır gelmiş olabilir, buna karşılık daha çok nefret edersin ama artık umrumda değil. Hayatım sanki mükemmelde bunun için sabaha kadar ağlıyacağım, ama evet senden hoşlanıyorum. "Bu asla olamaz çünkü sen benim her zaman herşeyde en iyisi olan biricik kardeşimsin." Benim için kolay mı sanıyorsun. Seni kardeş olarak kabul edersem duygularımı ezmiş olurum. Leyla, kardeşin. Oda çok hoş biliyor musun. Herhalde genlerde var, benimde işte genlerimde kötülük var sanırım yada siz çok mükemmelsiniz. Nazlı'yı çok iyi anlıyorum, bu kadar geride bırakılmak bok gibi birşey. Yinede kendimi sana baştan sona anlatamam, Ozan'ınla takılırsınız ki zaten istediğin herkesle takılabilirsin. Eğer içindekiler hevesten fazlasıyla senin beni öğrenmen gerek, ama unutma zaman kimse için durmayacak. Acele et derim.

Kapı aralığından bir ses yükseldi..

L: bölüyorum sanırım-..

Çok Kötüsün Kıvılcım! GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin