Sınıfa girecektim ki sınıftan çıkan İremsu ve Dilarayı gördüm.
L: Kıvılcım nerede?
D: içeride, biz İremle-İremsu eliyle Dilaranın ağzını kapattı ve gülümsedi, tuhaf.
İ: hadi biz gidelim, işimiz var değil mi?
Dilara başını salladı ve İremsu elini çekip Dilaranın parmaklarına hafifçe dokunup geri çekti, tuhaf birşeyler var. Sonrasında gittiler ve ben onları düşünerek içeri girdim.
L: hey Kıvılcım, kızlarda bir tuhaflık yok mu sence de?
K: hm, ne gibi bir tuhaflık?
L: bilmem yani, biraz tuhaf geldiler bana.
K: katılacak mısın?Ayağa kalktı ve bana doğru yürüdü, tamam sakin..
L: birlikte katılacağım kimse yok. Eğer sen katılmak istersen birlikte katılabiliriz
K: benle sen mi?
L: evet.Bunda ne sorun görüyor. Selinle katılır mıydı.. benim diye mi böyle yapıyor.
K: benim sesim güzel değildir seninkini de batırırım.
L: önemli olan kazanmak değil, seninle söylemek istiyorum.
K: *pft* daha şarkı bile seçmedik.Bana karşı gülümsüyor, acaba.. acaba karşılıksız değil mi.
K: neyse tamam.
L: birlikte mi katılıyoruz?
K: birlikte mi katılmak istiyorsun.
L: kazanma ihtimalimiz de var, sesim gerçekten güzeld-
K: hey bekle. Sesin bu kadar güzelse sadece ben duymak isterim. Cidden bu okuldaki aptallara kulak ziyafetimi çektireceksin.Gözlerimin ışıltısını ve kırmızı donuk yüzümü onun gözlerinden bile netçe görebiliyorum. Yapabilir miyim...
Ona doğru bir adım attım ve ellerimi omuzlarına yavaşça dokundurdum.L: bende sadece sana söylerim. Sesim tiz notalarda da çok hoştur, toklarda da..
K: biraz örnek verebilir misin.Ağzımı hafifçe araladım ve çığlığa benzer ufak bir ses çıkarttım. Sessizce güldü. Bu hoşuna gittiyse..
L: başka örneklerde verebilirim.
K: ver bakalım.Ağzımı tekrar aralayıp bu sefer dudaklarına bakarak küçük bir inilti çıkarttım.
L: a-aah..
K: ah ciddi misin.Gülümsemesi söndü ve başını hafifçe eğdi. Hayır.. hayır siktir herşeyi mahvettim-!
*Şak*
Olanları kavramaya çalışırken beni duvara yapıştırdığını anladığımda dibime girmiş karanlık gözlerinde yansımamı gördüm.
L: ugh..
Yavaşça boynuma eğildi ve sert şekilde öptü. Bunu uzun zamandır bekliyorum...
L: Kıvılcım...
K: fazla ses çıkartma. Gelsinler istemiyorum.Yavaşça ellerini vücudumda gezdirdi ve alt tarafıma gitti.. sonunda gerçek oluyor... Aniden eteğimin altından kiloduma baskı uyguladığında irkildim.
L: a-aaagh...
K: sssh..Parmaklarını çoktan ıslanmış kilodumda gezdirmeye devam etti.. utançtan gebereceğim... Biraz daha bastırıp kilotla birlikte parmağında içeri girmesini sağladı..
L: ha-aagh...
Yavaşça dudaklarıma eğilip nefes verdi, öleceğim... Hafifçe öptüğünde sertçe karşılık verdim...
*Pat*
Oda ne..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Kötüsün Kıvılcım! GxG
Fanfics:çok kötüsün kıvılcım! k: ay napiyim sende çok güzelsin! ..