Rozdział 17 [Wydalenie]

108 13 12
                                    

*2 godziny później*

I co macie coś? - zapytał Dream.

Nic. Żadna z lasek w tej szkole nie jest podejrzana - powiedział Sapnap.

Ja chyba wiem kto mógł podpalić boisko - powiedziała Drista.

Kto?! - powiedział Big Q.

To była...- powiedziała Drista.

*Nagle wszyscy usłyszeli krzyk z końca korytaża *

HEJ ZOSTAW MNIE!!!

Co się tam dzieje? - zapytała Puffy.

Nie wiem, chodźmy sprawdzić - powiedział Dream.

*Nagle cała szkoła zebrała się żeby zobaczyć co się stało. *

Mówię ostatni raz do ciebie, masz zostawić Claya w spokoju Ty głupi daltonie!- krzyknęła Angelika.

Hej co tu się dzieje?!-krzyknął Dream.

O! Hejka Clay, nic tu się nie dzieje - powiedziała Angelika.

George wszystko w porządku?- zapytał Dream.

Jeszcze chwila i by mi wydrapała oczy tymi pazurami - powiedział George.

Nie prawda!- To on mnie zaatakował!- krzyknęła Angelika.

A to dziwne Angelika bo na monitoringu szkoły wyraźnie jest pokazane że to Ty zaatakowałaś Georga - powiedział BBH.

I jeszcze jedna sprawa Angelika, czy możesz nam pokazać twoją szafkę?- zapytała Drista.

Ale niby po co ?- zapytała Angelika.

Prowadzimy bardzo poważną sprawę I jako samorząd szkolny mamy prawo w takich sytuacjach sprawdzić twoją szafkę- powiedziała Drista.

*Angelika powoli niechętnie otworzyła swoją szafkę.*

Co do K***y?!- krzyknął Big Q.

*Cała szafka była obklejona zdjęciami Dreama , a pośrodku szafki leżała zapalniczka, benzyna I jakieś papiery. *

To jest to co chciałam wam powiedzieć, to Angelika podpaliła boisko szkolne - powiedziała Drista.

Angelika idziesz ze mną w tej chwili do gabinetu dyrektora- powiedział BBH.

Nie ma takiej potrzeby ponieważ już teraz mogę stwierdzić że Angelika jest wyrzucona ze szkoły- powiedział Dyrektor.

Mówiłam że wkońcu się odegram- szepnęła Drista do Hannah.

Angelika ale dlaczego to zrobiłaś?- zapytał się Dream.

BO CIĘ KOCHAM OKEJ?! Podpaliłam boisko bo spędzałeś całe dnie na treningach I układach, chciałam wkońcu się do Ciebie zbliżyć!! - krzyknęła Angelika.

Nic by się nie wydało gdyby nie ona I ten głupi dalton.- powiedziała Angelika.

Może I jestem daltonistą, ale nie potrzebuję widzieć kolorów żeby stwierdzić że jesteś czerwona że złości- powiedział George.

Chcę ci powiedzieć że już znalazłem miłość swojego życia- powiedział Dream.

*Po czym Dream objął Georga w talii I przy zaskoczeniu całej szkoły pocałowali się*

Nie możliwe- powiedział Sapnap.

OMG!!- powiedział Karl.

Co jest ku...- powiedział Tommy.

Pierwszy dzień w nowej szkole [DREAMNOTFOUND]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz