𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝙵𝚘𝚞𝚛 | 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝙸𝚜 𝚆𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚆𝚒𝚝𝚑 𝙼𝚎

542 20 32
                                    

𝖶𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀: 𝖫𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾

- - - - - -

✈︎ Am I.. the reason?

↣ Kirari's Pov:

Y/n and I were still in this waste of time of a reunion. Her fiddling with her ring and I'm trying to look as not bored as possible.

Y/n: 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝗵𝗼𝗺𝗲.

She whispers to me.

"𝗠𝗲 𝘁𝗼𝗼," I whisper back.

Y/n: 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗜'𝗺 𝘄𝗶𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝗼𝗿𝗱𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗲𝘀𝗰𝗮𝗽𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗹𝗹.

"𝗛𝗼𝘄 𝗴𝗲𝗻𝗲𝗿𝗼𝘂𝘀."

𝗪𝗵𝘆 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗴𝗼 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗮𝗻𝗰𝗲?

Y/n doesn't bother to look up where the voice came from.

I do.

I look up to the person and see Eric. It made more scene why she didn't bother to look.

Eric: 𝗧𝗮𝗸𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗱𝗮𝗻𝗰𝗲, 𝗬/𝗻.

Y/n: 𝗜'𝗺 𝘁𝗶𝗿𝗲𝗱.

Eric: 𝗛𝘂𝗵, 𝗵𝗼𝘄 𝘂𝗻𝗳𝗼𝗿𝘁𝘂𝗻𝗮𝘁𝗲. 𝗞𝗶𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗮𝘆 𝗜 𝗮𝘀𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗱𝗮𝗻𝗰𝗲-

Kirari: 𝗡𝗼, 𝘁𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂.

Eric: 𝗔𝗹𝗹 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗻.. 𝗧𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲! 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗱𝗲𝗰𝗶𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮 𝘁𝗿𝗶𝗽 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿? 𝗬𝗼𝘂 𝗸𝗻𝗼𝘄, 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝘃𝗲𝘀.

We both stay quiet. Seemed like she was waiting for me to give an answer to him. While for me, was the the opposite.

"𝗪𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗲𝗻'𝘁 𝘀𝗽𝗼𝗸𝗲 𝗼𝗳 𝗶𝘁."

Eric: 𝗜 𝗺𝗲𝗮𝗻.. 𝗬/𝗻 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗺𝗮𝗶𝗱𝘀 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘀𝘂𝗿𝗲.

He laughed.

Y/n's head sprung to face him. Her eyes expressing anger and annoyance.

Eric: 𝗜 𝗮𝗽𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝘇𝗲, 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮𝗻𝘆 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗼𝗳𝗳𝗲𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂.

Obviously, he wants to start a problem. I'm not complaining but he sure is going for what most affects her.

Eric: 𝗗𝗶𝗳𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼𝗽𝗶𝗰. 𝗜 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝗮𝘀𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻. 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗽𝗹𝗮𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗺𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱? 𝗬𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗻𝗼𝘄. 𝗬𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵, 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁?

Stubborn HeterochromiaWhere stories live. Discover now