𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚂𝚒𝚡 | 𝙾𝚗𝚕𝚢 𝙾𝚗𝚎

381 17 21
                                    

☞ 𝖥𝖺𝗄𝖾 𝖡𝗅𝗈𝗈𝖽 𝖳𝖶 ^

𝖶𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀: 𝖫𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾, 𝗏𝗂𝗈𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈𝗋𝖾.

- - - - - -

✈︎𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼, 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗻𝗼 𝘀𝗲𝗲.

.
.

✈︎ Y/n: 𝗪𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿𝗲?

↣ Kirari's Pov:

I look at the male figure standing near the door making its way in the room, inviting himself in.

𝗪𝗵𝗮𝘁? 𝗗𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝗺𝗲?

Y/n: 𝗛𝗼𝘄 𝗱𝗶𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲?

𝗙𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗱𝗼𝗼𝗿.

Y/n: 𝗪𝗵𝗼 𝗱𝗶𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗸𝗶𝗹𝗹?

𝗖𝗮𝗹𝗺 𝗱𝗼𝘄𝗻, 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲.

He chuckled and smiled making his eyes make contact with mine.

𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼 𝗱𝗮𝗿𝗹𝗶𝗻𝗴~

He showed a smirk on his face as he looked at me. I showed no emotion but just stare at him. He started walking towards me when Y/n stopped him, extending her hand providing him from making another step.

Y/n: 𝗔𝗻𝘀𝘄𝗲𝗿 𝗺𝗲 𝗟𝗲𝗼. 𝗪𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁?

Leo: 𝗠𝗺.. 𝗜'𝗺 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝗞𝗶𝗿𝗮𝗿𝗶.

Y/n: 𝗙𝗼𝗿 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗲𝘅𝗮𝗰𝘁𝗹𝘆?

Leo: 𝗪𝗵𝘆 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂?

Y/n: 𝗦𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝗺𝘆 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲 𝘄𝗶𝗳𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗰𝗵𝗶𝗹𝗱𝗿𝗲𝗻. 𝗪𝗵𝗮𝘁𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗮𝗳𝗲𝘁𝘆 𝗵𝗮𝘀 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗽𝗹𝗲𝗻𝘁𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝗲.

He started laugh mischievously and looked at her making a staring contest showing the annoyance in his eyes.

Leo: 𝗙𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲 𝘄𝗶𝗳𝗲? 𝗠𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿?

He laughed more, making himself sounds like a lunatic.

Leo: 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗼𝘁 𝗶𝘁 𝗮𝗹𝗹 𝘄𝗿𝗼𝗻𝗴. 𝗦𝗵𝗲'𝘀 𝗺𝘆 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲 𝘄𝗶𝗳𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝗺𝘆 𝗰𝗵𝗶𝗹𝗱𝗿𝗲𝗻.

Y/n: 𝗦𝗮𝘆𝘀 𝘄𝗵𝗼?

Leo: 𝗕𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘀𝗼-

He tried to walk further to me only making Y/n get more annoyed and pushed him with force to the wall. Hearing him grant in slight pain crouching slightly.

Y/n: 𝗦𝗵𝗲'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗮𝗻 𝗼𝗯𝗷𝗲𝗰𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗰𝗹𝗮𝗶𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗲𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗮 "𝗺𝗮𝗻" 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝘀𝗼. 𝗜'𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗵𝗼 𝗶𝘀 𝗶𝗻 𝗮 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗲𝗿.

Stubborn HeterochromiaWhere stories live. Discover now