fvck

302 40 25
                                    

Hikayesine yanıt verir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hikayesine yanıt verir.

bajisdump:
Kim bu?

kazulmaoo:
Kız arkadaşım?

bajisdump:
İnanmak istemiyorum?

kazulmaoo:
Sikimdeydi zaten.

bajisdump:
Gerçekten, seni sevdiğimi bildiğin halde,
Zevk alıyorsun değil mi?

kazulmaoo:
"Seni sevenin kalbini sikeyim."
:XDDd

bajisdump:
Sen benden de saf çıktın.
gerçekten birini sevebileceğimi sandım,
birininde beni sevebileceğini.

kazulmaoo:
Yani aşıksın bana? çsödüdğwöcösş
Ulan çok komik ya.

kazulmaoo:
Üzgünüm, artık sana aşık değilim.

bajisdump:
Yalanlar, yalanlar, yalanlar...
Hayatın yalanlardan ibaret.

kazulmaoo:
Dostum, hadi ama.

bajisdump:
Okulda görüşürüz arkadaşım!!😂

-

I HATE EVERYTHINNGGG ABOUT YOU, WHHY DO I LOVE YOUU

-

okul günü

-

Baji'nin ağzından:
Kafamı sıraya koyup, Gökyüzünü kaplayan bulutları seyrediyordum, Kazutora içeriye gelene kadar.
Gülümseyerek, 'Günaydın.' dedim.
Bir sıra çekip oturduğum sıraya yerleştirdi. "Naber?" ", Gelsene 2 dakika' kolundan çekiştirip duruyordum ki bundan rahatsız olmuşa benziyordu, duvara yaslayıp kafasını yakınlaştırdı, "O küçük kafanın içinde neler dönüyor senin?" Cevap vermek istemiyordum, "Bana olabildiğince uzak ol." Mırıldanarak, 'bunu nasıl yapabilirim...' "Ha?" 'Hiç.' "Uslu çocuk. Her neyse, gidiyorum." Kolundan tutup, 'Gitme.' Yüzünü alaycıl bir gülümse almıştı, "Yanında olmadığımda korkuyor musun yoksa?" Benimle alay etmesine nasıl izin verebiliyorum aklım almıyor. Ya da birini sevince böyle mi oluyor? Sanmıyorum. Bu benim aptallığım. 'Aynen ondan' "Biliyor musun Baji, köle gibisin hatta belki şurda amına koysam teşekkür edersin, ve bu çok komiğime gidiyor." 'Haklısın, çok acınasıyı-' Cümlemi bitirmeden dudaklarımı öpmesi karşısında soğukkanlılığımı korumam zordu. İttirip, 'Asıl senin amacın ne, ağzına geleni söyleyip sonra öpmek mi?' "Bunu yapmamı istemiyor muydun?" 'Kazutora, sadece beni sev istiyorum.' Sırıtıp yanımdan ayrılmıştı. Bu kadar kolay mıydı her şey, anlayamıyorum... Üzerinde fazla durmayacağım, çoktan ders başlamış olmalı.

-

su an ogle arasindayim bunu da ogle arasinda kankilerle yazdim uzgunum hic romantik degilim😳

Texting, #bajitoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin