Hızla hastaneye doğru yürüyordum.annemin sonuclari cikmisti.Eger ki,sonuclar iyi cikarsa bu lanet olasi kanserden kurtulmus olacaktik.kotu cikarsa ise yurt disindan bir ilac alacaktik.daha dogrusu,alamayacaktik..ilac cok pahaliydi,ve bizim durumumuz buna yeterli değildi.hicbir is yeri beni 18 yasindan kucuk oldugum icin kabul etmiyordu.oysaki 17 yasindaydim.sadece 1 yas fark vardi.bunlari dusunurken hastanenin onune vardim.iceri girdigim anda hastanenin o nefret ettigim ilac kokan havasi burnuma gelmisti.bu kokudan nefret ediyordum.cunku bende daha once kanser olmustum.saclarim dokulmustu ve olum tehlikesiyle karsi karsiyaydim.kanserim cok ileri seviyede olmadigi icin klasik bir serum tedavisi kurtarmisti beni.ama saclarimada veda etmem gerekti.hala tehlikeli durumdayim,bu yuzden tahlile gelmem gerek duzenli olarak.ama tahlil icin gereken parayi karsilayamayiz.cokta onemli degil,uzerinden 12 yil gecti.o kadar yilda olmazsa hic olmaz.
-Hoşgeldiniz!siz..
Duraksadı.listede ismimi arıyor olmalıydı.
-Lalisa Manobal!annenizin odası 2. Kat 9 numara.
-teşekkürler
Hızlı adimlarla yukari cikmaya basladim.
Her basamaga basisimda kalbim dahada hizli atiyordu.babami zaten bu lanet olasi kanser yuzunden kaybettim,annemide kaybedemezdim.solugu annemin odasinda aldim.
Annem guzel biriydi,sari saclari vardi,kahverengi gozleri toprak gibiydi.
Gulumsedi,bunun iyi olacagini dusunuyor olabilirdiniz.ama aci bir gulumsemeydi bu.
-Lalisa!gelmişsin.
-Evet,annemin test sonuclarini ogrenmek icin..
-uh,dogru ya..
-sey,annenin test sonucu..
Kotu cikmisti.ses tonundan,konusma seklinden herseyden belliydi.kara dusuncelere dalmistim.nasil cikabildi?beni kurtaran serum tedavisi neden annemi kurtarmiyor?
-Maalesef..tedavi icin gereken parayi en gec 15 eylul 2023te getirmelisiniz..gecmis olsun
15 eylul 2023..
Bu kadar fazla parayi bulmam imkansizdi.ne yapacaktim simdi ben?kosa kosa odadan ciktim.bir yandan kosarken bir yandan gozyaslarimi tutmaya calisiyordum hastaneden ciktim.
-Lisa!iyimisin?senin burda ne isin var?
Gelen ses sayesinde irkildim.sesin geldigi tarafa baktim.
-Jisoo?
-Ne oluyor lisa neden burdasin?
Jisoo'nun babasi hastanede calisiyordu.bugun onunla gelmis olmaliydi.
-annem..test sonuclari kotu cikti..
cevap gelmedi.yuzune baktim.sapsari olmustu.sasirmis olmaliydi.
-ciddi misin..
-evet-
O an gozyaslarimi tutamadim.jisoo'ya sarildim.
-simdi ne yapacagim jisoo?babami kaybettim,annemide mi kaybedecegim?!
-Lisa,sakin ol bir cozum yolu buluruz elbet
-Ama nasil..
-Sen,calisamazmisin?
-hayir,bakmadigim yer kalmadi,kimse beni kabul etmiyor..
-Rosé?
Bekle..tamamen aklimdan cikmisti.Rosé'un bir kahve dukkani vardi..
Rose,benim ilkokuldan beri arkadasimdi,jisoo'da oyle.cok eglenirdik.ama dersler bizi ayirdi.hala bazen bulusuyoruz.
-cok tesekkurler jisoo!
Gozyaslarimi sildim.annem beni boyle gormek istemezdi.
Rose'un kahve dukkanina dogru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cup Of Coffe(Jenlisa)
FanfictionDurumu pekte iyi olmayan lisa,annesine gerekli ilaclari alacak parayi kazanmak icin kahve dukkaninda calismaya baslar.Normal bir sekilde calisirken,basina geleceklerden habersizdir.