GoL»10

77 8 0
                                    

ฅʕ•̫͡•ʔฅ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ฅʕ•̫͡•ʔฅ

hari itu Jaemin tidak turun pejabat..mereka bertiga duduk sahaja di ruang tamu sambil menemani Xiao Xiao menonton kartun Tom and Jerry.

"awak..malam ni saya nak pergi Pavillion Hotel."

"awak nak pergi birthday party nurse Song?"

"mana awak tau?"

"saya penyumbang tersebar Woolim Hospital.nurse Song anak pemilik hospital tu..dan saya pun dijemput ke sana."

"ouh.."

"lepas apa yang diorang buat dekat awak kat restoran hari tu,awak masih nak pergi?"

"saya dah janji dengan doctor Cha."

Xiao Xiao yang duduk di tengah tengah hanya fokus menonton tv.

"suka hati awaklah..kalau diorang sakitkan awak lagi,jangan panggil saya."

"hehh..dah kenapa saya nak panggil awak?awak boleh buat apa?"

"baik..kalau macam tu.enjoy yourself there..with your doctor Cha."Jaemin berdiri lalu naik ke atas.

"Xiao Xiao,papa tu dah kenapa?period ke?"

"period?period tu apa mama?"

"period tu bila perempuan datang bulan.."

"datang bulan?tapi papa kan lelaki.."

"ya tak ya jugak.habis tu yang dia nak marah bila mama kata nak pergi malam ni kenapa?"

tidak lama kemudian,kedengaran bunyi password rumah ditekan seseorang.

"Xiao Xiao,uncle datang~~"

"Uncle.."Xiao Xiao tersenyum melihat Haechan dan Jeno datang.

"nah,uncle bawakkan ais krim.Puan Na.."sapa Haechan.

Jina memandang sahaja Haechan yang seakan akan mengejeknya dengan menggelarnya Puan Na..

"Jaemin mana?"

"kat atas..kejap saya panggil."Jina pun terus naik.

dia membuka pintu bilik tetapi Jaemin tiada di biliknya..

"awak?"

"awak,Haechan dengan Jeno kat bawah tu.diorang cari awak."ujarnya sambil membuka sliding door bilik bacaan.

"suruh diorang naik."

"oke.."

Jeno dan Haechan pun duduk di bilik bacaan.

"aku nak bagitau pasal doctor Cha."

"apa dia?"

"memang betul doctor Cha tu senior Jina.Jina,Hana dengan dia mula kenal masa ikut persatuan sukarelawan kat campus.Jina ada crush dekat dia..Hana kata sebab doctor Cha banyak bantu dia."

Glimps of Love [NaJaemin]Where stories live. Discover now