Zakończenie roku trwalo dość krotko, jak co roku. Okazało się że Aether ma szafkę niedaleko szafki Xiao. Blondyn wyciągnął z niej deskorolke.
Jak uczniowie wyszli ze szkoly, Xiao usiadł na ławce bo musiał poczekać na swoją młodszą siostrę Ganyu. Nie jest to jego rodzona siostra. Ich ojciec Zhongli, który jest nauczycielem histori zaadoptował ich z tego samego domu dziecka.
Cała klasa zbiegła się dookoła Aethera wypytując go o różne rzeczy. Chłopak był miły dla każdego, bez wyjątku jednak był trochę zestresowany faktem że tyle ludzi stoi wokół niego. Podszedł do niego również rudy mężczyzna, nazywa się Tartaglia, dla znajomych Childe. Chodzi on do czwartej klasy liceum ale ma już około 20 lat. Po prostu nie zdał ze dwa razy. Złotooki zna go tylko dlatego że jest to znajomy jego ojca, gdyby nie to, to nawet nie wiedziałby kim ten człowiek jest.
Rudoslowy również pogadal chwilę z Aetherem ale chłopak trzymał od niego lekki dystans.
Blondwlosy polubił swoją klase a oni jego. Xiao zna ludzi z klasy, można powiedzieć, bardziej z widzenia. Nie miesza się w żadne głębsze relacje z nimi. Z Aetherem też nie chciał się jakoś specjalnie przyjaźnić ale coś zabraniało mu go unikać.
-Xiaooo! - Turkusowłosy usłyszał dźwięk kólek deskorolki i głos blondyna - Czekasz na kogoś?
-Na siostrę.
-Ja też. - Blondyn uśmiechnął się - To czekamy razem, do której klasy chodzi twoja siostra?
-Do 1C - Xiao spojrzał na chłopaka a jego oczy jagby lekko błysnęły.
-Moja siostra też chodzi do tej klasy - Aether mówiąc to zszedł z deskorolki i usiadł obok nowego przyjaciela.
Po chwili ze szkoly wyszła blondynka. Miała jaśniejsze włosy niż Aether, krótkie z długimi kosmykami z przodu. Ubrana była w błękitne luźne spodnie, biała bluzkę i rozpinaną, czarną bluzę. Podeszla pod stojaki rowerowe i wypięła z nich jeden z rowerów. Podeszla z nim do siedziacych na ławce chłopaków.
-Cześć Lumine - Aether wyciągnął rękę w jej stronę.
-Siemka brat - powiedziala dziewczyna przybijając mu piątkę.
-To jest Xiao - Bursztynooki wskazał na chłopaka siedzącego obok, który robił coś na telefonie.
-Cześć, jestem Lumine - Blondyna podała mu rękę na co Xiao spojrzał na nią i się przywitał.
Chwilę później z budynku wyszła niebieskowlosa dziewczyna, Ganyu. Xiao dowiedział się że zakolegowała się z Lumine.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witam~! Można powiedzieć że ten rozdział to takie bardziej przedstawienie postaci j może taki jagby zapychacz ale kolejny rozdział powinien być ciekawszy i trochę dłuższy. Mam nadzieję że nie zepsułem i nie zepsuje charakteru postaci. To do następnego rozdziału!-Olivier<3
CZYTASZ
♡︎𝙱𝚞𝚛𝚜𝚣𝚝𝚢𝚗𝚘𝚠𝚎 𝚣𝚕𝚘𝚝𝚘♡︎ 𝚇𝚒𝚊𝚘 𝚡 𝙰𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛/𝙼𝚘𝚍𝚎𝚛𝚗 𝚊𝚞
FantasyXiao, uczeń liceum, nie przepada za kontaktem z innymi. Chłopak zawsze wszystko robił sam mimo że miał siostrę oraz kuzynkę, które mógłby w każdej chwili mu pomóc. Przyjaciół też nie miał, nie chciał mieć. Pewnego razu do jego klasy dołączył blondwł...