Jungkook
Yeni okuluma yürürken gecenki okulumdaki seylerin olmamasini umuyordum. Sessizce okula yuruken bir yandan da beni hala tehdit eden yoon ile mesajlasiyordum. Daha doğrusu mesajini görmezden geliyordum. Eger beni burda bulursa ben puf.
Ama önemli olanin pozitif olarak bakmak olduğunu dusunup insancil bi sekilde gozukmeye çalışarak yeni hayvanat bahc- okuluma girdim. Utangacca etrafa bakinirken 11-D sinifini ariyordum. Fazla dikkat cekmeden seneyi atlatsam iyidi. Bu yuzden kimseyle herhangi bir temasta bulunmadan kendi halimde takilabilirdim.
Sonunda sinifimi bulduğumda iceri girip etfara bakindim. Bircok yer doluydu ama sonunda en arkada bir sira bulabilmiştim. Hizla oturup telefonumu elime aldim. Bana mesaj atmaya devam edeb yoon'u engelleyip telefonumu cantama geri koydum.
Bu sirada az sonra hoca iceri girmisti. Gunaydin dedikten sonra bana donup "Jungkook tahtaya kalkıp kendini tanıt sinifa" demisti. Mal kari yerimden tanıtsam olurdu sanki. Icimden kezzapli fantezilerimi sıralarken ayaga kalkıp tahtaya gectim. Herkes bana baktigi için bi tik gericiydi. "Ben jungkook"
"Bu kadar mi ?"
"Ne mal cocukmus"
Siniftan yayılan fisiltilari duydugumda ne yapacagimi bilememistim. Hoca tan yanima gelmeye basladiginda sinifa bi cocuk girmisti. Oldukça rahat bi sekilde elinde bi kutuyla girmişti. Hoca ona baktığinda "Hocam valla ben yapmadım" demisti.
"Neyi sen yapmadın ?"
"Ne biliyim hocam siz öyle bakinca bi suçlu hissettim "
"Sinirlendiriyosun beni "
"Hocam napt-"
"Uf tamam , surda bekle. Arkadaşınız kendini tanitsin sonra telefonları toplarsin. "
Cocuk da hocaya ters bir bakış atip kenarda durmustu. Beni suzdugunu hissetsem de dönüp bakmadim. Hoca bu sirada bana yaklasip elini omzuma koymuştu. Rahatsizlikla geri cekildim ve hocanin konusmasini bekledim. Bana bozuldugu belli olsa da bi sey demeden digerlerine beni tanitmisti. Ben zaten tanitmistim ama maldi sanırım bu hoca. 'allah vergisi' diye dusunup yargilamadan yerime gectim.
Diğer çocuk da bir sure sonra siralari gezip telefonları topluyordu. Eski okulumda böyle bir sey olmadigi için biraz garipsemistim ama olsundu. Ben de sira bana geldiğinde cocuga bakmadan hemen telefonumu koymustum. Koyduktan hemen sonra sessize almadigim aklima gelmişti ama söylemeye utandigim için bosvermistim.
Cocuk da telefonları alip siniftan çıkmıştı.
Taehyung
Sınıftan ciktiktan sonra kutuyu koymak için muhasebe odasina giderken bi telefona art arda gelen bildirimle aklim celinmisti. Bakmam doğru olmazdı biliyordum ama bu kadar acil olan neydi ? Ustelik sessize de alinmamisti. Bu bi tik sinir bozucu geldiği için yanlis anlasilmasin sadece sessize almak icin kimsenkn olmadığı bi kosede kutudan o telefonu çıkartıp acma tusuna bastım
Ne tesadüf ki ekranda gordugum bildirimleri yanlislikla okumak durumunda kalmistim. Mesaj bilinmeyen bir numaradandi. Mesaja tiklayip icerigi gördüğümde sok olmustum. Bu sik de kimdi boyle ? Tehdit mesajlari vardi.
Bilinmeyen numara
Jungkook !!!!!
Engellemen yeticek mi saniyosun ezik !!
Seni bi bulursam oldurucem
Zaten kısacık siskasin o kemiklerini kiricam
Gecen sefer yaptığım gibi bundan keyif alicam sadece bekle :)Bu neydi lan boyle ? Ne bu gergjnlik hani. Bu sirada durumun bi tik ciddi oldugunu farketmistim. Bu telefonu ilk gorusumdu yani yeni cocugun telefonu olmalıydı. Bu çocuk da buyuk ihtimal eski okulundandi ki bu da zorbalık gordugunu açıklıyordu. Hatta muhtemelen bu yuzden okul degistirmisti.
Bunu cocukla bugub konuşsam iyu olabilirdi. Sonuçta hepimiz yardimci olurduk. Yoongi ve jimin pek ise yaramasa da onlar da birazcik yardim ederdi belki. Bunu aklimin bir kosesine yazip hizla kutuyu muhasebeye bıraktım ve sinifa geri dondum.
Hocaya selam verip yerime gectim. Bu sirada gözlerim yeni cocugu bulmustu. En arkada tek basina utangaçca oturuyordu. Guzel yuzunu inceledim biraz. Yumuşacık görünen saclarina baktım. Daha sonra ne yaptığımin farkina varıp hemen onume döndüm. Sapik mi oluyordum ?
_______
Teneffus oldugunda benimkilere durumu anlatip beklemelerini söyledim ve hala sirasinda oturan cocugun yanına gittim. Ona yaklasmamla gözleri bana donmustu. Yanina oturdugumda kendini geriye çekmişti. Buna takilmayarak "selam " demistim. O da stresle etrafina bakıp "selam ?" demişti. Evet bu 'selam' ne istiyorsun selamiydi. Bu yuzden hemen lafa girdim.
"Simdi ben telefonları yukarı taşırken senin telefonuna gelen bildirimlerle yanlışlıkla mesaj kutucuguna tiklamak durumunda kaldim. Tiklayinca da Allah'ın isi bilirsin yanlislikla okumus bulundum. Napcagimi bilemedim ve daha fazla karistirmadan hemen yerine koydum. Ha sesini kismak icin elime almistim yanlış anlama. Tamamen tesadüf eseri yani okumam falan"
"Yani ?"
"Yani mi ? Ah doğru ya soylemedim. Telefonuna bilinmeyen numaradan tehdit mesajlari geliyordu. Yani eger kim oldugunu biliyorsan ve seni rahatsiz ediyorsa bana soyleyebilirsin. Her sekilde yardimci olmaya çalışırız "
"Hm , tamam. Sorun yok sagol"
"Emin misin ?". Elimi omzuna attigimda hizla geriye cekilip elimin havada kalmasini sağlamıştı. "bi sey yapmadım" O da bi sey demediginde kalkmam gerektiğini dusunup ayaga kalktım ve arkadasalrimin yanina gittim.
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new~ TAEKOOK
Fanfictiontaehyung, jungkookun telefonuna gelen tehdit mesajini görür ... TW : her türlü hastalik , tecavuz taciz icerebilir !!!! Tetiklenicekseniz okumayin !!!!! Kufur argo her turlu tetikleyici unsur bulunabilir!