Jungkook:
Byl jsem doma nešel jsem do práce protože se necítím dobře jimin šel ale prý se o mě pak postará ležel jsem v obýváku a koukal se na film jak jsem skoro už spal tak mi někdo napsal natáhl jsem se pro mobil
Jin: kooki chci s tebou mluvit
Kook: ale já s tebou ne a jsem nemocný
Jin: ale no tak chybíš mi 😩
Kook: ale ty mě ne a nech mě už na pokojiKook se dohlasil/a
Už mě sral dál jsem mobil na stůl a koukal jsem se na film který byl už u konce ale někdo začal zvonit to si dělá prdel vztal jsem a šel ke dveřím prosím až to není jin otevřel jsem dveře." Tak ty se mnou nechceš mluvit tak to teda ne takhle jsme se nedomluvili" začal řvát a mačkal mi ruku pak mě natiskl na stěnu a začal me líbat na krku." Ne- nechtoho" řekl jsem a odstrčil jsem ho." Kooki já vím že mě furt miluješ proč si to nepřiznaš" řekl." Já nevím jak ti to mám už říct já tě nemiluju chápeš to já miluju jimina" jak jsem to řekl tak se naštval a dál mi pěsti do břicha." Jsi jen můj chápeš to a to jméno už nikdy nemluv zítra přijdu zas a jestli neotevřete tak to bude ještě horší ahoj lásko" a odešel já tak ležel na podlaze v bolestech a brečel jsem proč mi nemůže dát pokoj pak jsem zavřel dveře a šel jsem si lehnout břicho mě furt bolelo jak prošel jimin tak jsem musel hrát že se nic nestalo protože jsem nechtěl až to řeší ale byl jsem šťastný že je se mnou ráno jako vždy šel do práce ale teď mi slíbil že mi něco přinese těším se co bylo odpoledne a já si dělal oběd a někdo zvonil to bude on ráčí jsem šel otevřít a byl to zas on." Můžu dovnitř" zeptal se " ne " řekl jsem a zavřel dveře a byly jsme na chodbě." Dobře kooki miluju tě ty mě taky" a chytil mi ruku." Ne nemiluju" zamčkal mi ji sykl jsem bolesti." Špatná odpověď " pak mě zase natiskl na stěnu a začal mě líbat a vyslikat." Ne-nechtoho" brečel jsem ale on nic po tom co si užil a já trpěl jsem se schoulil do klubíčka a brečel." Za to si můžeš sám neměl si mě zlobit lásko" chtěl mě pohladit ale já mu ruku odstrčil za to mi přistála na líčko facka." Tak to teda ne budeš mě poslouchat ty děcko" ty slova mě píchala u srdce když to je osoba kterou jsem miloval a kvůli které jsem se změnil byla jsem nahý na studené podlaze podíval jsem se na méně věci byly od krve on mě znásilnil začal jsem hystericky brečet pak jsem šel do bytu kde jsem se umil a šel spát." Kooki vstávej už jsem tu" řekl jimin mi do ucha a dál mi pusu na líčko otevřel jsem oči a objal ho a začal brečet." Co se stalo kooki co je".
YOU ARE READING
Passionate Love 2❤️/💔
Romance" já tě miluju " dál jsem mu pusu." jimine ne já mám jina" "Sakra proč mi buší srdce". Ahoj tady vám píšu passionate love 2 jestli jste si nečetli 1 tak nebudete vědět co se stalo ale není to důležité taky zároveň tato kapitola bude moc složitá ale...