26.

8 0 0
                                    

Jungkook:

Vešli jsme do pokoje a on už tam čekal." Jiminie" přišel js k němu a objal ho." Ahoj kooki" řekl trošku skleslé." A ahoj tae" řekl a usmál se." Čau co se děje co ti je" řekl a u toho se usmál." No mám nádor a není to sranda no" povídali jsme si ale po chvilce js si všimnul a to i tae že je jimin divnej." Jiminie co se děje" řekl jsem a chytil jsem ho za ruku." Víš já..." Něž stihl něco říct tak vešli do pokoje doktor." Aha myslel jsem že tu budete jenom vy dva ale nevadí už víme rozhodně co je s panem jiminem řekl jste jim to" podíval jsem se na jimina a on měl sklopenou hlavu." Co se to tu děje" byl jsem zmatený." No tak řeknu vám smutnou zprávu pan jimin umírá a má fakt málo dní nebo měsíců ale to spíš ne" řekl to skladným hlasem já tam seděl a brečel a tae mě uklidňoval já se zvedl a šel  obejmout jimina který měl taky slzy v očích mezitím doktor odešel." A jak to ještě řekl debil." Rozčiloval se tae." Budeš my chybět kooki" řekl jimin a koukal se my do očí." Ty mě taky nemohu si představit život bez tebe co tu budu dělat bez tebe." Tae nás šel obejmout." To dáte máme ještě sice malo dnů ale můžeme si je užít a nemyslet na to smutné" měl pravdu uklidl jsem se a to i jimin tae nám říkal všechny zážitky z jeho cestování a u toho dělal kravíny smály jsme se pak jsme museli domů jimina zítra pustí a začne naše užívání posledních dnů s ním stekla my slza." Kooki to bude pohodě ještě tu je" obejmul jsem taeho." Já se bojím- co b-budu bez ně-j dělat" brečel jsem mu do ramene a slyšel jsem jak i tae brečí koukal jsem se a ano obejmul jsem ho." Je mi to tak líto." Řekl po naší chvilce jsme musel jít do práce po práci na mě čekal tae a prý překvapení nebudu lhát ale bojím se .

Passionate Love 2❤️/💔Where stories live. Discover now