Печиво з шоколадною крихтою

59 0 5
                                    


Рано вранці Гаррі повільно відкрив очі з тремтячими віями, кліпаючи від світла, що падало з вікна.

Посміхнувшись, він відчув тепле тепло позаду. Вчора ввечері Снейп прийшов додому серед ночі. Двотижневий симпозіум з зіллєварства нарешті скінчився, і його Север нарешті спромігся повернутися додому. Насправді він збирався додому лише сьогодні опівдні, тож Гаррі пішов купити інгредієнти, щоб приготувати вдома обід, аби привітати Снейпа, проте він не очікував, що покажчик переміститься на 12. Коли було 12 перед світанком, чоловік вийшов з каміну. У той час він збирався лягати спати, і він відчув коливання попереджувальних чар. Хоча воно було дуже ніжним і маленьким, і він був добре відомою людиною. Хто без попередження увірвався б посеред ночі?

Це таки виявився містер Снейп, про якого він думав!

Він кинувся вниз, щоб тепло поцілувати коханого, а потім два тижні самотності та нестерпної порожнечі остаточно спалахнули вогнем, і незабаром вони перемістилися в зручне ліжко.

Хоча Снейп був дуже втомлений, особливо коли він спакував усі речі, які мав приготувати за ніч. Мчав додому, не гальмуючи часу. Але коли він побачив милосердя його думок... ця втома забулася, коли він почув слова свого коханого, які діяли неначе вибух, тривалий вогонь любові все більше виходив з-під контролю, коли він зустрів ці м'які та смачні червоні вуста.

***

Ох, у Гаррі є деякі докази того, що вони робили кілька годин, по всьому його тілу.

Він легенько рухав тілом. На щастя, Снейп дуже втомився, і він зробив таку інтенсивну "вправу" одразу, коли повернувся. Зазвичай Снейп, який прокидався щоразу, коли Гаррі трохи поворухнеться, просто перевертався й не рухався. Небуло ознак пробудження.

Парубок легенько торкнувся тонких губ чоловіка, і Гаррі трохи незручно поворухнув кінцівками й пішов у ванну, щоб освіжитися.

Після того, як Гаррі вимився з ніг до голови, всередині та зовні, використав заклинання сушіння, щоб висушити волосся, недбало дістав білу сорочку та одягнув її, застібнув середній ґудзик і вийшов. У цю мить Гаррі навіть не подумав, наскільки відвертим є його вбрання, не кажучи вже про білу шовкову сорочку з довжиною, що ледве прикривала його округлі сідниці. Якби він був у сорочці Снейпа, то міг би принаймні прикрити свої стегна, але сорочка, яка мала розмір хлопця, була поганим рішенням. Коли він далеко це абсолютно інша справа. Але зараз він у себе вдома, тож йому зовсім байдуже. Я навіть не пам'ятаю, щоб хтось без жодних слів прилетів додому вчора ввечер. Гаррі то й забув, що навіть вдома хтось міг «завітати» до них прямо, як серед ночі.

🎉 You've finished reading Печиво з шоколадною крихтою 🎉
Печиво з шоколадною крихтоюWhere stories live. Discover now