פרק 1 - ההתחלה

11 1 0
                                    

פרק 1
"שיט שיט שיט" צעקתי בכל רחבי הבית
"אנדרו! אמרתי לך להעיר אותי בשתיים עכשיו שלוש וחצי! הרכבת אמורה לעבור עוד חצי שעה אין סיכוי שאני אספיק להתארגן בזמן".
"וואי תרגעי כבר!" צעק לי אנדרו בחזרה בעודי מתארגנת
"אנדרו האודישן הזה ממש חשוב! יש לי רק הזדמנות אחת ואם אני אאחר גם היא תעלם!" צעקתי והתחלתי להחליף לבגדי הבלט "אלוהים איזה אחות לחוצה הבאת לי, אני אסיע אותך יא לחוצה מאיה יש לך מזל שלאחיך הגדול יש רשיון!".
"בגללך אני מאחרת! אמרתי לך להעיר אותי בשתיים!". "אני לא השעון מעורר שלך, למה לא שמת שעון!".

•••••

"נו כבר תניע את האוטו!". "אם את ממשיכה לצעוק עליי ככה את תצטרכי לחפש לעצמך דרך אחרת להגיע לאודישן".
"טוב סליחה, אתה יודע כמה אני רוצה להתקבל לאקדמיה למחול" אמרתי והתחלתי לנסות להרגיע את הלחץ שהתחלף להתרגשות. "כן אני יודע שזה החלום שלך".
"וואי אנדרו הצלת אותי בלעדייך לא הייתי מצליחה להגיע בזמן". "את חייבת לי מאיה תזכרי" אמר אנדרו כשיצאתי מהאוטו.

•••••

" איפה היית מאיה! חיכיתי לך בתחנה!" צעקה עליי ליה בעצבים ואז נזכרתי שקבעתי איתה שניסע יחד ברכבת לאודישנים "ליה ממש סליחה לא הספקתי להתארגן להגיע בזמן לרכבת" "חיכיתי לך שם חצי שעה!" "אני מבטיחה שאני אפצה אותך" אמרתי מובכת ששחכתי מהחברה הכי טובה שלי.
"כל הנבחנים לאודישנים לקבוצה א של האקדמיה נא להגיע לסטודיו 3" נשמע לפתע קול בכריזה.
"מאיה בואי סטודיו 3 הוא פה ממול". "אני באה!". אחותה הגדולה של ליה, שנאל היא תלמידה באקדמיה ואם ליה לא תתקבל לאקדמיה גם, היא תפרוש מבלט לפי מה שהיא אומרת.

איך הכל התפוצץ לי בפניםWhere stories live. Discover now