פרק 3 - לא הבנתי כלום

4 0 0
                                    


"אמא!" צעק אנדרו, בקול מלא דאגה "למה לא קראת לי ישר שאמרו לך שמאיה בבית חולים!". "אנדרו סליחה לא חשבתי על זה, ממש דאגתי לאחותך,". אמרה אמא בצער. "דיי מאמי, אל תצעק על אמא שלך ככה, היא חשבה על הדאגה לאחותך" אמרה שנאל.
"מאמי?!" צעקנו אני וליה "שיט" אמרו שנאל ואנדרו כשאנדרו הסתכל על שנאל במבט חצי כועס חצי מאוכזב. "שנאל!" צעק אנדרו "סליחה... נפלט לי, אנדרו אני ממש מצטערת" אמרה שנאל "הכל בסדר, הגיע הזמן שהם ידעו" אמר בחזרה אנדרו
"המממ, הלוו אני דורשת הסבר" אמרה ליה בקול תוקפני. "כן, גם אני" אמרתי בקול חלש כי שוב פעם הרגשתי את החולשה שוב מתפשטת בגופי.
לפתע שמענו צפצוף מאחת המכונות שהיו מחוברות אליי ושני רופאים רצו אל תוך החדר. הרגשתי איך הגוף שלי נחלש בכל צפצוף וצפצוף. "תזמינו חדר טיפול נמרץ!" צעק אחד הרופאים. תוך שנייה הרגשתי כאב חד שפילח את כל חלק גופי התחתון. הרמתי את ראשי לאט מתוך ניסיון הבנה מה קרה לי, כי עד עכשיו לא אמרו לי כלום.

••••••••

"מאיה, את שומעת אותי?" פתחתי את עיניי לאט והרגשתי סחרחורת קלה כשניסיתי להרים את ראשי. "היי, לאט לאט." אמר אנדרו.
"אנדרו מה קרה לי?" אמרתי בבלבול " למה אני בבית חולים, ולמה כל המכונות האלה מחוברות אליי" הוספתי בייאוש.
"טוב אני לא בדיוק יודע אבל אני אחפש את ליה שתסביר לך, הרי היא הייתה שם כשזה קרה" ענה לי אנדרו
"כשמה קרה" אמרתי לעצמי במלמול
"מה?" אמר אנדרו
"לא משנה" עניתי
"או, הנה אמא אולי היא יודעת איפה ליה" אמר אנדרו כשאמא נכנסה לחדר וזרקה לאנדרו חטיף מאחת המכונות.
"ילדה שלי, סוף סוף התעוררת" ענתה לו אמא.
אמא שלי היא אם חד הורית כשאמא הייתה בהריון איתי אבא עזב אותה לטובת מישהי אחרת, צעירה יותר, אבל לא יפה יותר ולא חכמה יותר, ומאז אני ואנדרו כל העולם שלה, היא חזקה, האישה הכי חזקה שראיתי והיא שימשה לנו דוגמה כל יום ויום, ובכל פעם שקרה לנו משהו היא הייתה הראשונה לדאוג לנו להכל.
"אנדרו ליה ושנאל הלכו כבר לפני שעה, אתה יושב ליד אחותך כבר שעתיים." ענתה אמא לשאלת אנדרו.
"רגע" אמרתי " את רוצה להגיד לי ששוב איבדתי את ההכרה?".
" לא מתוקה, הגוף שלך החל לקרוס אז כדי לתת לו לנוח הרדימו אותך ונתנו לגוף שלך כמה תרופות לעזור לו להשתקם."
" להשתקם ממה!" אמרתי בייאוש מוחלט ולא הבנתי מה קורה לי "אני פה כבר יום שלם ואף אחד לא אמר לי מה קורה פה, רגע אחד אני באקדמיה עם ליה ורגע אחר אני באמבולנס בדרך לבית חולים, אני אשמח אם מישהו יועיל בטובו להסביר לי מה הולך פה!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

איך הכל התפוצץ לי בפניםWhere stories live. Discover now