Bitanem, meleğim, aşkım, yosun gözlüm, tavşanım, kuzum, anlamım, hayatım, dünyam, idolüm, aşk böcüğüm, bebeğim, cennetten düşen kar tanem... Seni bu hayatta kimsenin sevemedeği kadar sevebilirim bundan emin olabilirsin. Seni ilk başta Paramparça dizisinin fragmanında gördüm daha dizi başlamamıştı. Diziyi heyecanla bekledim seni izleyebilmek için, seni tanıyabilmek için. Daha ilk görüşte içim ısındı sana. Daha sonra senin gibi tatlı bir kız için fan sayfası açmaya karar verdim. Hem de çok büyük bir hevesle. Senin sayfama bakıp bir fotoğrafımı beğenmeni düşledim her gece. Kendimden bile çok önem verdim sana.. Biliyor musun ? Hiçbir oyuncuyu sevmedim seni sevdiğim kadar. Hiçbir oyuncu görmedim senin kadar mahsum, senin kadar yetenekli. Şimdi diyorsundur bu kız neden bu kitabı yazdı? diye. Benim hiçbir amacım yok tabi bir şey dışıda. Bazı kişiler sana karşı kin duyuyormuş. Ben sadece bu düşüncenin anlamsız olduğunu ve senin ne kadar iyi biri olduğun hakkında bilgilerinin olması için yazdım bunları. Leylam, bitanem, meleğim umarım beni ve tüm Tanlaristleri görürsün ve bizim sana olan sevgimizi bir kez daha anlarsın. Sadece beni anlamanı istiyorum o kadar... Seni çook ama çook seviyorum bunu bil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyla Tanlar
RandomArkadaşlar umarım kitabımı beğenirsiniz. Ama en önemlisi Leylamın okuyup beğenmesi.. HERKESE İYİ OKUMALAR...