Zvuková zkouška. Zvukovka. Zkouška zvuku.
Mic check. Raz, dva, raz, dva. Eyy.
Ozývalo se z repráků. Dominik stál na podiu a ladil společně s Radkem zvuk. Nikdy jsem si neuvědomila, kolik práce to dá.„Soph?" uslyšela jsem své jméno z reproduktoru a tak jsem vzhlédla nahoru.
„Dojdi nám prosím pro víno." usmál se Nik. Zvedla jsem se a šla do backstage. Vytáhla jsem z ledničky náhodnou láhev vína a donesla ji klukům. S úsměvem mi poděkovali. Dostala jsem hned plný kelímek.
*
Slzy v očích, v hlavě kolotoč
Ptá se co, jak, kdy a proč
Zlomený srdce, já nepřál si to
Ani neplánoval jsem to
Věř mi, že já zkoušel jsem to
Ale zlomenej jsem hluboko uvnitř,
13. komnata - zamknuto...Zpíval Dominik a celý sál s ním. Show jsem si užívala jako divák a náramně to prožívala. S několika kelímky alkoholu v krvi. Adrenalin mnou přímo projížděl. Přidala jsem se i do moshpitu. Nejsem žádná nanynka. I když by mne mohly některé dámy nazvat jako pick me, tak nejsem. Jen mě to baví.
Miluju koncerty! Ta atmosféra, ti lidé! Dominik rappoval a já byla ve svém živlu. Kdybych neměla telefon v backu, hned bych si to natočila.
Show skončila s písničkou Rolls, na scéně se vyměnil DJ a už to byla klasická diskotéka.
Raději jsem se přidala k Dominikovi. Prošla jsem dozadu a uviděla to, co jsem asi vidět neměla. I když...
ČTEŠ
Dívka z policejní stanice
FanfictionSophie se opět dostane do průšvihu. Na fízly je ale už zvyklá. Dnes to ovšem nebude normální návštěva policejní stanice jako obvykle, potká totiž kluka, který ji změní život.