CHAEYOUNG
Chaeyoung her zaman olduğu gibi sabah uyanmış, kahvaltısını etmiş ve çiçekçisini açmak üzere yola koyulmuştu. Onu evinin önün de bekleyen bir sürpriz vardı, sevgilisi Lisa.
C-Lisa!
L-Chae!
C-Seni çok özledim bir tanem!
L-Bir de bana sor!
C-Tayland nasıldı?
L-Pek gezmeye vakit bulamadım, daha çok ailemle zaman geçirdim. Ben yokken buralar nasıldı?
C-Bildiğin gibi, pek değişiklik olmadı pek. Ablamı ziyarete gittim dün. Onun dışın da hep maratondu. Ailen nasıl?
L-Seni çok merak ediyorlar! "Gelinimizle ne zaman tanışacağız?" diye sorup duruyorlar bana!
C-Vakit bulabildiğim zaman onlarla tanışmak istiyorum! Kayınvalideme söyle yakın zaman da dükkanı ablama verip geleceğim.
L-Çok mutlu olurlar emin ol!
C-Lisa bugün yorgunsun biliyorum ama... Acaba benimle mezarlığa kadar gelebilir misin?
L-Senin için her şeyi yaparım prenses *der ve yanağına küçük bir öpücük kondurur*
C-Sen olmasan en yaparım bilemiyorum...
*Lisa Chaeyoung'u öper ve kıkırdayıp şöyle der*
L-Asıl sen olmasan ben ne yaparım!
JENNIE
Jennie dün akşam sevgilisinin yaptığı morluğu kapatmaya çalıştı, fakat pek başarılı olamadı. O yüzden yine bir güneş gözlüğü taktı. Jennie artık bıkmıştı bu şiddetten, ama susmak zorundaydı, şirketi ve ailesi için yoksa ciddi bir şekilde hisseleri düşebilirdi. Jennie aşağı indi, hemen çıkmasış lazımdı çünkü Jisoo'yu evinden alması lazımdı.
Jennie arabasıyla Jisoo'nun dairesine geldi.
Js-Selam tatlım
J-Selam.
Js-Yine mi o p!ç gözünü morarttı?
J-Evet.
Js-Kuzum yapma böyle, gel polise gidelim. Daha ne kadar katlanacaksın bu p!çe?
J-Jisoo bu şirket bana emanet bu magazine dilerse ne kadar büyük bir hisse kaybına uğrarım biliyor musun?
Js-Kuzum benim babam da şirket sahibi tabii ki biliyorum, ama böyle mi yaşayacaksın hayatının sonuna kadar?
J-Sanırım evet.
Js-Hayır artık böyle yaşayamazsın!
J-Jisoo Tanrı aşkına ne yapabiliriz? Lütfen mantıklı ol
Js-Aslın da benim aklıma bir plan geliyor ama-
J-Ne yapacağız? Kai'ı *ldürecek miyiz?
Js-Tabii ki hayır! Neyse şirkete varalım anlatırım.
En sonun da şirkete varırlar. Jennie Jisoo'nun planını çok merak eder ve hemen Jisoo'yu odasına çeker.
J-Tanrı aşkına Jisoo! Hadi anlat şu planını!
Js-Tamam tamam. Şimdi insanlara senin ev de *ldüğünü düşündürtücez, ve seni Japonya'ya yollayacağız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔~𝒄𝒉𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆
RomanceChaeyoung bir çiçekçiydi, Jennie ise bir ceo. Jennie erkek arkadaşı tarafından şiddet görmeye başlamış ve şirketini, ailesini, sahip olduğu her şeyi bırakıp ülkesinden kaçtı. Japonya'ya kaçtı, orada Chaeyoung'la tanıştı, ve onun küçük çiçekçi dükka...