Bölüm 2, tanışma

11 2 0
                                    

Chaeyoung ve Jennie yaşadıkları bu ihanetten sonra ne yapacaklarını şaşırdı.

JENNIE

-Telefon Konuşması-

Js-Jennie...

J-Sanırım... Artık şu planı oynama vakti geldi

Js-Emin misin?

J-Hayır ama başka ne yapabilirim bilmiyorum *dedi Jennie sesi titreyerek, jisoo sesinde ki korkuyu sezmişti*

Js-Şirkete gel şu planın üstünden geçelim

J-Tamam

Jennie çok korkuyordu. Fakat artık kararını vermişti.

Yola çıktı, Jisoo'yu da yanına alıp şirkete gitti.

Planın üstünden geçtiler birkaç defa daha.

J-Planı hemen uygulamaya koymayalım. Bira medyanın 
yatışmasını bekleyelim

Js-Ama fazla beklemeyelim, Kai'ın üstüne bırakalım bu *lümü biraz da

J-Nasıl yani?

Js-Şöyle, medyaya nasıl *ldüğünü söylemeyelim. Ben sadece eve geldiğim de seni *lü bulduğunu söyleyeyim. Ama bunu dediğim günden bir gün önce sen Kai ile çok büyük bir kavga ettiğini bir canlı yayın açıp. Ben senin *ldüğünğ söyleyince herkes Kai'den şüphelinecek.

J-Polisleri ne yapacağız peki? Ya cenaze aracını? Bunlar ne olacak?

Js-Cenazenin kaldırıldığını söyleyeceğim o sıra da sen araba da olacaksın. Seni Japonya'ya göneceğimizi söyleyeceğim. Ailenin yanına.

J-Hala çok korkuyorum Jisoo...

Js-O zaman şu planın üstünden biraz daha geçelim.

CHAEYOUNG

Chaeyoung bir-kaç günlüğüne ablasına verdi dükkanını.

Hala kabullenememişti. Evlenmeyi düşündüğü kız nasıl olur da onu aldatabilirdi? Hiçbir şeye güveni kalmamıştı, kendisine bile.

JENNIE

Jennie artık hayatta olmanın bir analamı olmadığını düşünüyordu. O planın *lüm kısmını cidden uygulamayı düşünüyordu, çünkü hayatta olmanın ne anlamı vardı ki?

BİR HAFTA SONRA JENNIE CANLI YAYIN AÇTI VE KAI İLE KAVGA ETTİKLERİNİ SÖYLEDİ

J-Selam çocuklar... JenKai shipini ne kadar çok sevdiğiniz biliyorum fakat artık biliyorsunuz ki bitti... Kai ile çok büyük bir kavga ettik dün akşam... Ben de en az sizin kadar üzgünüm...

Kai Jennie'yi arar ve bu kavga meselesinin ne olduğunu sorar fakat Jennie hiçbir şey demez, öylece telefonu kapatır...

Kai evden çıkar ve Jennie'nin kapısına dayanır. Bu kez cidden kavga ederler. Kai Jennie'yi iktirir ve Jennie kafa üstü yere düşer. Jisoo'nun planı cidden gerçekleşir...

Fakat Jennie *lmez. Yoğun bakıma kaldırılır.
Jisoo doktorlara planından söz eder ve yardım ister.
Doktorlara rüşvet verir ve kimseye söylemeyeceklerine ve yardım edeceklerine yemin ettirir.
Sonrasını tahmin edebiliyorsunuzdur.
Ertesi sabah Jennie uyanır fakat doktorlar Jennie'nin *ldüğünü söyler.
Cenazenin Japonya da halka kapalı olarak gerçekleşeceği söylenir.
Jennie'nin cenazesi hazırlanır.
Fakat cenazenin gizli olacağı söylenir çünkü Kai'ın Jennie'yi *ldürdüğü düşünülür ve Jisoo'nun Jennie'nin bedenini Kai'dan saklamak istediği açıklanır.

Fakat siz bunların iz bırakmamak için yapıldığını zaten biliyorsunuz

Jisoo ve Jennie Japonya'ya doğru yola koyulur. Jisoo ve Jennie bol bol kıyafet alır. Jennie artık saklanmalıdır.

Jennie ve Jisoo sonun da Japonya'ya varır. Jennie yeni bir kimlik ve vatandaşlık izni çıkarttırır.

Peki şöyle bir şey sorabilirsiniz "Ama o kişinin Jennie olduğundan şüphelenmezler mi?"

Evet, şüphelenirler fakat onun için de bir plan düşünürler.

Jennie saçını boyar, ve yüzünü az da olsa değiştirecek bir makyaj yapar.

Olabildiğince gizler kendini.

Jennie Japonya'ya geldikten sonra iş aramaya başlar. 2 hafta kadar iş arar ve en sonun da tuttuğu daire kenarın da küçük tatlı bir çiçekçi görür. Bir şansını denemek ister.

CHAEYOUNG VE JENNIE TANIŞIYOR

J-Merhaba

C-Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?

J-Ben iş arıyorum da. Belki bana verebileceğiniz bir iş vardır. Ne olursa yaparım emin olun

C-Çok üzgünüm fakat maalesef ki yok

O esna da Chaeyoung'un ablasının sesi duyulur

A-Yapma ama Rosie! Baksana kızcağız iş arıyor, iyilik yapalım şu kızcağıza!

C-Abla nasıl iş verelim? Yetişebilir miyiz sence?

A-Rosie bak ben artık yaşlıyım

C-Ne alakası var abla ya

A-Var var, hem artık bir çocuğum olacak, evime bakmam lazım. Sen burada yalnız başına ne yapacaksın? Al şu güzel kızı yanına, sana yardımcı olur.

C-Yanımdan gidecek misin sen yani?

A-Evet bebeğim

C-Yani bilemiyorum...

J-O zaman ben sizi hiç zorlamayın. Yoksa yoktur...

Jennie yavaşça dükkandan çıkar. Artık pek umudu kalmamıştır.

C-Bekle! Seni çok sevdim, hem ablam da gidecek madem. Gel birlikte çalışalım.

J-Ah size ne kadar minnettarım anlatamam! Çok teşekkürler!

A-O zaman tanışalım değil mi? Ben Alice, Chaeyoung'un ablasıyım

C-Ablam söyledi ama ben de tanıtayım kendimi, ben de Chaeyoung

J-Tanıştığımıza memnun oldum. Ben de Jennie

A-Jennie mi? Şu *len CEO'nun da adı Jennie'ydi

J-Oh- evet ama tek Jennie değil ki o Dünyada ki değil mi?

A-Ona çok benziyorsun aynı zaman da, saçın da kahverengi olsa Jennie derdim

C-Abla kızı sıkboğaz etme. *lmüş gitmiş işte.

J-Neyse, ben ne yapacağım şimdi

C-Ah doğru gel anlatayım.

Chaeyoung Jennie'ye işi öğretir.

JENNIE İŞE GIRDİKTEN 1 HAFTA SONRA

Jennie ve Chaeyoung çok kaynaşmışladır.
Chaeyoung'un ablası dışında arkadaşı yoktur, Jennie'nin de artık hiç arkadaşı yoktur o yüzden hemen kaynaşırlar.
Chae Jennie'ye çiçekçi de birlikte yaşamalarını teklif eder ve Jennie de memnuniyetle kabul eder.

Jennie ve Chaeyoung artık en iyi aekadaşlardır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔~𝒄𝒉𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin