yıldızlar

4 2 1
                                    

Başı ağrır bir şekilde uyandı Jeongin. Dün geceyi düşünerek tavana baktı. Ne demek istemişti? Onda uyandırdığı duygu neydi? Nasıl öğretecekti? Hiçbirinin cevabını bilmiyordu. Ama öğrenmek de istiyordu, hem de cok. Hyunjin'den aşırı etkilenmişti ama kendi kendine inkar ediyordu bu durumu. Kabullenmek istemiyordu ya da kaçıyordu.
Hyunjin ise çoktan uyanmış yarım kalan tuvalini bitirip yenisine başlamıştı. Jeongin ona yıldızları anımsattığı için yıldızları anlatan bir çizim yapacaktı. Çünkü neden olmasın? Enerjisini sevmişti daha yakın olmak istiyordu. Hyunjin insanları çok iyi gözlemlerdi. En iyi silahı da buydu. Jeongin'de aklı kalmasın, eve geçtiğinde haber verebilsin diye numaralarını çoktan vermişlerdi birbirlerine.
Hyunjin tuvali bitirmek üzereydi. Normalde çok uzun sürerdi ama bu sefer farklı bir ilham gelmişti. Sanki periler bugün o yorulmasın diye yardım etmişti. Akşam üstü olmuştu.
Jeongin her zamanki gibi günlüğünün başına oturdu. "Hayatı fazla mı önemsiyorum? Her şeyin altında anlam aramam saçmalık gibi geliyor ama kendimi durduramıyorum. Acaba Hyunjin aldığım ilaçları bilse yine bana aynı biçimde davranır mıydı? Sürekli düşünüp hayatı kendine zindan eden biri olduğumu öğrense... Hayır bunu asla istemiyorum. Sadece onu tanımak istiyorum. Nasıl o kadar güzel gülebildiğini bilmek istiyorum. Ama korkuyorum da. Güvenmek benim için en zor şeylerden birisi. Birine neden güvenirsin ki? İnsan zekası çok farklı bir şey. Manipülasyon zeki insanlar için çok basit. Birine nasıl güvenebilirsin? Herkesin kendine ait dünyası var. Milyarlarca dünya var. Ve sen hiçbir dünyanın her köşesini bilemezsin. Mutlaka görünmeyen kör noktalar vardır. Ama kimse bunu düşünmüyor veya görmüyor, çok garip."
Jeongin gece olduğunu fark etti. Terasa çıkıp yıldızları izlemeye başladı. Yıldızlar onun için kutsaldı. Her şeyi görebilmelerine rağmen parlıyorlardı. Onlar gibi olmak isterdi.
Jeongin bunları düşünürken Hyunjin bitkin bir şekilde tamamlamak üzereydi gününü. O da yıldızları severdi ve tuvalleri çizdiği odasının camından yıldızlar tamamen görünüyordu. Jeongin geldi aklına.
Jeongin telefonuna gelen bildirime baktı. "Öğrenmeye başlamak ister misin?"

sadece sev beni,, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin