yayımlanma tarihi: 6 Ekim 2022
°
İnsan hayatı boyunca hep bir şeyler ister. Para, şöhret, son model araba, yeni bir ev... Sahip olduğu şeylerin üzerine hep yenilerini, daha iyilerini eklemek ister. İstediği şeylerin sonu bir türlü gelmez. Eski evini değiştirme hayalini gerçekleştirip yeni bir eve taşınınca, bu sefer yeni bir hedef eklenir listeye. Belki son model bir araba, iş için ayrı kişisel kullanmak için ayrı bir telefon, lüks yaz tatilleri, çocuklar için özel okul... Yaşam devam ettikçe istekler, arzular, hayaller, hedefler bir türlü bitmek bilmez. Eh, Horatius boşuna dememiş yarın yokmuş gibi yaşa diye.
Dünyanın en gelişmiş, en büyük ve en ünlü şehirlerinde de bu böyle en küçük, en sessiz ve en sakin kasabalarında da. İnsanın olduğu her yerde değişmeyen bir gerçek bu.
Küçük bir çocuk da hayal kurar, yaşlı bir adam da. Orta yaşlı biri de hayallerini gerçekleştirir, beş yaşındaki çocuk da. Peki ya gerçekleştiremeyenler?
Ya ölüm bir anda karşına dikilirse? Lütfen biraz daha zaman verin diyebilir mi insan? Ölüm meleği duyar mı yakarışlarını?
İnsanlar hep ölümün soğukluğundan bahseder. Madem ölüm bu kadar soğuk neden cehennem var?
Chingada'ya hoşgeldiniz.
Dikkat! Yüksek derecede ateş ve sayısız zebani içerir.
°
Olay günü:
"Evet bayanlar ve baylar, her yıl düzenlenen Reine Spor Müsabakalarına hoşgeldiniz!" Sunucunun sözleriyle büyük bir alkış ve çığlık tufanı spor salonunu doldurdu.
Her yıl sonu düzenlenen spor müsabakaları Reine için oldukça önemliydi. Yarışmacılar Reine'nin farklı okullarından bir araya gelir, farklı spor dallarından yarışmalar düzenlenir ve birinci olan takımlara hediyelerle büyük Reine kupası verilirdi.
Geçen yılki müsabakalarda kupayı kazanan okula hediye olarak yurtdışı tatili vermişlerdi.
"Bildiğiniz üzere bugünkü müsabaka futbol takımları arasında gerçekleşecek. Taraflar Reine Güzel Sanatlar Ve Spor Okulu ve Margot Spor Akademisi son hazırlıklarını gerçekleştiriyor. 10 dakika sonra muhteşem bir maç bizleri bekliyor!"
Salonda yine büyük bir çığlık ve ıslık sesi yankılandı. Sonucunun yüz ifadesine bakılırsa bu durumdan oldukça memnun görünüyordu.
"Her yıl iki taraf arasındaki buzların erimesinden bahsediyoruz ama sanki her seferinde ince buzlar kalınlaşarak buz kütlesi haline geliyor." dedi sunucu gülerek. Taraftarlar arasında hormudanma oldu.
Margot Spor Akademisi öğrencilerinden biri "Bu ibnelerin suçu!" diye bağırdı.
Reine Güzel Sanatlar Ve Spor Okulundan başka bir çocuk da "Gösteririm ben şimdi sana ibne kimmiş!" diye cevap verdi ve iki okul arasında küçük bir kargaşa yaşandı. Hocaların araya girmesiyle kargaşa son buldu.
"Evet, maçın başlamasına son 7 dakika kaldı. Maç sonunda herhangi bir tatsızlık çıkmasını istemiyor ve bu yılki spor müsabakalarına ev sahipliği yapan Reine Spor Okulu'na teşekkürlerimizi sunuyoruz."
Ön tarafta sunucu birkaç konuşma gerçekleştirirken arka tarafta büyük bir kaos hakimdi.
Reine Güzel Sanatlar Ve Spor Okulu öğrencileri ve Margot Spor Akademisi öğrencileri maçtan önce kavgaya tutuşmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chingada
Non-FictionHer yıl düzenlenen Reine Spor Müsabakaları sırasında işlenen bir cinayet ve cinayeti çözmek için uğraşan 7 yakın arkadaş. Suçlamalar, oyunlar, yalanlar ve gizem. Gerçek katil kim? Yazılış tarihi: 26 Eylül 2022