instagram dm, @cngbinnie
sngminnie
dersim var iste oglen (8.00)cngbinnie
hm tamam,
kalin giyin
hava soguk cunkusngminnie
cok garip hissettiriyor|
giyinirimmcngbinnie
kalip sohbete devam etmek isterdim ama
musteriler gelmeye basladi,
isimin basina donmem lazimsngminnie
tamam tamam
git sen
daha sonra konusuruzcngbinnie
konusuruzz
kactiimmsngminnie
👋👋👋
(görüldü)//
seungmin'in doğum gününün üstünden bir hafta geçmişti, bu bir haftada ikili her gün en az bir-iki saat mesajlaşıp sohbet ediyor ve binbir konudan bahsediyorlardı. ikisi sürekli birbirlerinden haber alıp iletişim içinde olmak istiyorlardı fakat günlük hayatlarındaki sorumlulukları biraz sorun yaratıyordu.
yine de seungmin şimdiden tanrıya şükretmeye başlamıştı, böyle biriyle tanışmasına izin verdiği için. şimdilik her şey güzel ilerliyordu fakat ileride kötü bir sorunun çıkması hakkında kaygılanmaya başlamıştı. changbin'in daha sonralarında onu yarı yolda bırakması seungmin için şüphesiz sert ve sarsıcı bir darbe olurdu.
seungmin eline aldığı kapatıcı krem ve pudrayla aynanın karşısına geçti, hâlâ kendinden, benliğinden ilk günkü kadar nefret ediyordu. elleri şimdiden titremeye başlamıştı bile.
kapatıcı kremin kapağını çevirerek açtı, zorlanarak tüpü sıkıp parmak ucuna bir miktar kremin bulaşmasını sağladı; tüpü kenara bakarak gözaltına küçük hareketlerle uygulamaya başladı. arada bir kendine tahammülü kalmamış gibi oluyordu, öyle olduğu anlarda hemen gözlerini kapatıp derin derin nefesler alıyordu; sakinleşmek adına.
kremi yedirdiğine emin olduğunda pudrayı alıp yüzünde yeteri olacak kadar kullandı. daha sonrasında masasının üstündeki parfümüne uzanarak iyice bocaladı vücuduna, oldum olası kendi kokusundan da tiksinirdi. kendi ile ilgili her şeyden tilt kapıyordu. kısacası, kendine en büyük haksızlığı yine kendisi yapıyordu.
ayakkabılarını ayağına geçirip kapının yanındaki çantasını alarak dışarı çıktı. asansöre binmeden önce maskesini takarak yüzünün yarısından çoğunu gizlemiş oldu.
otobüs durağı oturduğu binanın hemen yanında olduğu için şanslıydı. durağa vardığında otobüs kartını eline aldı hemen, gergindi; toplu taşıma onu her zaman geriyordu. otobüs gelip sağ salim bindiğinde rahat bir nefes verdi. oturduğu koltuğa rahatça yerleşip cebinden telefonunu ve kulağını çıkarmıştı. kulaklığını da takıp sevdiği bir grubun şarkısını açarak kendini ortamdan soyutladı.
aynı bölümde okuduğu ve yakın olduğu arkadaşına geliyor olduğuna dair kısa bir mesaj atıp telefonunu kapatıp camdan dışarıyı izlemeye koyuldu.
seungmin için yoğun ve yorucu bir gün olacaktı.
//
instagram dm, @cngbinnie
cngbinnie
minn (17.58)
okuldan ciktin mii?sngminnie
daha siiimdi bitti (18.01)
duraga gidiyorum
eve gidince yazayim, olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
him's detaILYs, seungbin ✓
Fanfictioninsanların kendilerini sevmelerini sağlayan kim seungmin, kendini sevmiyordu. -kim seungmin & seo changbin ִֶָ 𓂃⊹ ִֶָ | fluff, texting