Άντα
Τα επανωτά χτυπήματα του ξυπνητηριού ηχούσαν εκνευριστικά δυνατά μέσα στα αυτιά μου. Μουγκρίζοντας έβαλα το μαξιλάρι επάνω από το κεφάλι μου. Μισώ τα πρωινά ξυπνήματα γαμώτο! Καθώς επιτέλους οι ήχοι σταμάτησαν , ευτυχισμένη γύρισα πλευρό όμως η χαρά μου δεν κράτησε για πολύ. Οι έξαλλες φωνές της μαμάς μου ακούγονταν καθώς δυνατά χτυπήματα τράνταζαν την πόρτα μου. Χριστέ μου μαμά! Δεν έγινε πόλεμος , στο σχολείο θες να πάω!
Γρυλίζοντας απαυδισμένη σηκώθηκα και άνοιξα την πόρτα «Σηκώθηκα , αμάν πια» Ξεφύσησα παρατημένη από κάθε προσπάθεια να κοιμηθώ ακόμα λίγο
«Σε 5' στην κουζίνα γιατί δεν ξέρω τι στο καλό θα γίνει Άντα Αλιβιζάτου» Πρόσταξε επιτακτικά και ψιθυρίζοντας το γνωστό πρωινό της παραλήρημα οδηγήθηκε προς την κουζίνα.
Κουνώντας το κεφάλι βρόντηξα την πόρτα και έπεσα με φόρα πάνω στο κρεβάτι μου. Μισώ το σχολείο , εγώ θέλω να σχεδιάζω όχι να διαβάζω μαθηματικά και χημείες. Ξεφυσώντας σηκώθηκα ανόρεκτα από το μαλακό κρεβάτι μου και άνοιξα την ντουλάπα μου. Σπρώχνοντας δεξιά και αριστερά τα κρεμαστήρια άρχισα να ψάχνω για το τι θα φορέσω. Ήταν η πρώτη μέρα και ήθελα όπως πάντα να εντυπωσιάσω με το στυλ μου. Δεν θα ήθελα να χαλάσω την περσινή μου φήμη στην πρώτη λυκείου. Τράβηξα το πουά κίτρινο μπλουζάκι μου και ένα τζιν σε καφέ χρώμα μαζί με ένα μπλε πουκάμισο. Προτίμησα καλοκαιρινά χρώματα αφού στην Αθήνα η θερμοκρασία θύμιζε Αύγουστο παρά Σεπτέμβρη. Ήμουν έτοιμη να βγάλω τις πιτζάμες μου όταν ακούστηκε ένας ήχος , ήταν η ειδοποίηση πως είχα μήνυμα στο κινητό. Το άρπαξα από το κομοδίνο και έσπρωξα προς τα πάνω την οθόνη. Το όνομα «χαζή» εμφανίστηκε. Η Αλέξα! Έτσι την αποκαλούσα πάντα.
«Αγριόγατα σήμερα δεν θα έρθω στο σχολείο. Θα την βγάλω με τον Χάρη. Άλλωστε σήμερα μόνο τα κλασικά θα κάνουμε αγιασμό και μπλα μπλα.» Έλεγε το μήνυμα και έσφιξα το κινητό μου νευριασμένη.
Αμέσως απάντησα εκνευρισμένη «Και τώρα μου το λες γαμώτο;»
«Συγγνώμη L »
Να χέσω την συγγνώμη σου Αλέξα. Πόσο με εκνεύριζε που τα άφηνε όλα την τελευταία στιγμή. Πέταξα το κινητό στο κρεβάτι και βγάζοντας τις πιτζάμες μου ντύθηκα στα γρήγορα. Μέσα σε λίγα λεπτά ήμουν έτοιμη για το σχολείο. Πήρα την σχολική μου βαλίτσα και οδηγήθηκα προς την κουζίνα. Μπαίνοντας μέσα είδα την μαμά μου να πλένει τα πιάτα και τον Άρη να τρώει τα πάντα από το τραπέζι λες και είχε να φάει εδώ και μέρες. Τι γουρούνι.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Love Before Desires ( #2 Desires Series ) ΕΚΔΟΘΗΚΕ
Подростковая литература©Το βιβλιο κυκλοφορει σε ολα τα βιβλιοπωλεια. Η παραβιαση των πνευματικων δικαιωματων της συγγραφεως διωκεται ποινικως ( https://www.politeianet.gr/books/9789606270468-antreou-anta-ekdoseis-iwrite-i-agapi-prin-tis-epithumies-292117 ) Τα πρόσωπά μας...