My Old Love

3 1 0
                                    

Author- H.V
Poem Type- ELEGIES
Triggers- DEATH AND BLOOD

VPoem Type- ELEGIESTriggers- DEATH AND BLOOD

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙼𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚖𝚎. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚊𝚐𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚕𝚍. 𝚃𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚖𝚙𝚝𝚢. 𝚆𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚐𝚘? 𝙼𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍. 𝙾𝚛 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝙸 𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚖𝚢 𝚘𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙷𝚘𝚠 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔 𝚊𝚐𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚘𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚙𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚠𝚎𝚎𝚔. 𝙽𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚔𝚗𝚒𝚏𝚎 𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚝𝚛𝚊𝚢𝚊𝚕 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚙𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚒𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚒𝚗 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚒 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚔. 𝙸𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚎𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚙𝚛𝚘𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚎𝚕𝚎𝚋𝚛𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢 𝚍𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝙸 𝚌𝚑𝚘𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚘𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚘𝚗𝚎.

Its Poem TimeWhere stories live. Discover now