Heyecan dolu bir bölüm sizlerle
Ara Ara geçmişe gitmeler olacak, bu bölümde biraz karakterlerimizi tanıyalım istedim, ufak bir hikaye sizlerle
Opuldunuz ;))
Saat 8.00 kahretsin yine geç kaldım, sabahın köründe sınav mi olur. Sabahladigimiz yetmiyor gibi bide ceza hukukundan sınava girecez,Yine dokturmustur bizimki soruları, aksi gibi notları otobüste bir türlü toparlayıp, bir kez bile okuyamadım, hepsi elimde burus burus oldu.
Ah zeynep ah adam akıllı tutsaydin şu notları bu kadar çile cekmezdim.Yine her ne halt duyduysa geçirmiş kağıda yüz defa dedim bu hoca kıl , bir sayfadan fazlasını vermiyor özet geç , her seyi yazma diye.Off!
Uçarak gidersem yetiştirim gibi, hadi mustafa bas biraz, pardon diye diye fakültenin kapısından ancak girebildim koşarak uzun ince koridordan koşarken zeynep çıktı karşıma, beni soru yağmuruna tutarken bir yandan cevap verip bir yandan da tuttuğu notları sabaha kadar toparladigim için söylenirken beni celiştirip duruyordu.,
Yıllar sonra zeynebe beni cekistirdigi için minnettar kalacağım aklım ucundan dahi geçmezdi..
Off zeynep tamam, ,cekistirme beni...ve duyduğum incecik bir ses. Ayyy !!Çok çok özür dilerim, pardon ,pardon görmedim, inanın görmedim sizi, hemen topluyorum..
Üzerimde dökülen kahvenin sıcaklığı beni yakarken, dün utuledigim gömleğe mi yanayım, yoksa dağılan notlara mi üzülmeyim bilemedim, sınavda onlardan yararlanacağını emindim oysaki mahvoldum ben, bittim..
Tamam Tamam bırakın ben hallederim. Sinirle bardağın sahibine kafamı kaldırdığımda gördüğüm manzara kahveyle duş almaya bile değerdi. Öyle bakakalmisim ..
Allahım bu kız melek olmalı galiba ,ben öldum de cennetine mi geldim,
Ne kadar yerde oturdum bilmiyorum ama
Zeynebin koluma vurmasiyla irkildim, hadi mustafa hoca giriyoo..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
M&A
Teen FictionGenç bir avukat olan Mustafa her şeyin tekdüze olmaya başladığı hayatında, radikal bir kararla nasıl hayatından vazgeçiyor ve savaşın ortasında güzeller güzeli Aseline rastlıyor. Aşk her an sizi yakalayabilir, bu ölüm anı dahi olsa... Keyifli okumal...