Kış

50 2 0
                                    

Yat kalk, yat kalk. Sürün, kalk ..Bu ne ya o bir haftadır aynı talim.,haso ,bu havada dışarı çıkan bir biz bir de aç kurtlar vardır, böyle eğitim mi olur, bu ışte bir şey var gece eğitimlerini çok sıklaştırdılar.

Kandile yakın bir yerdeyiz herhalde, bundan sonra orada devam edicez , Ne oluyor bilmiyorum ama ters giden bir durum var gibi,hadi hayırlısı.

****

Haso sakin durmayasin valla kurda kuşa yem oluruz, yürü hiç durma..

Mustafa çok yoruldum, hiç taakatim kalmadı, gözlerim kapaniyo ,Niye hiç durmuyoruz bir yerde? Haso durursak öluruz kar fena yağıyor, az kaldı dayan biraz daha, ,

İki gündür hiç durmadan geceli gündüzlü yürüdük, gece yürümek bizim için daha kolaydı, altı aydir avucumuzun içi gibi her bir köşeyi ezber etmiş, her kovugu fare deliğine kadar zihnimizde bellemistik.Ancak gündüzleri daha kolay deşifre olabilme durumumuzdan ötürü gece ilerlemek daha kolayimiza geliyordu.

Bu sene kış fena, bir metre ilerisini bile seçemiyorum ,allahim rüzgar iyice gorus acimi bozuyor. Haso kimseyi göremiyorum allahım kaybettik galiba nereye gittiler görüyor musun, nerdelerr,

Geride kalan kimsenin umrunda olmuyordu, önemli olan zaten hayatta kalmakti burada ki bu da bir imtihandi.

Mustafa ellerimi ayaklarımı hissetmiyorum, çok uykum geldi allah aşkına beş dakika soluklanalim bir parça ekmek atalım kursagimiza ,öldum kurban.Haso sakin durma sakinn.durduğumuz an oluruz ,hiçbir şey yapamadan olemeyiz,

Ellerini issir,em kanını, kanın sıcaklığı, tuz tadı seni biraz kendine getirir.,,kurban sakin yürümekten vazgeçme, daha yapicaklarimiz var, az kaldı güneş doğmak üzere ,güneş ısıtacak bizi ,dayan ...

M&AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin