01 - Początki

21 0 0
                                    

Witajcie! Nazywam się Dreamcia i opowiem wam całą historie moją i mojej dziewczyny Nekosi.

Więc zacznijmy od początku...
Jestem Dreamcia a moją przygode na tiktoku rozpoczęłam dzięki mojej idolce Nekosi, Był wtedy hype na tak zwane ,,PNG Tuber" Czyli animowana postac ktora gada, coś w tym stylu to było. Najczęściej mówiło się na tych nagraniach ,,UwU" ,,Kawaii" i wiele więcej słodkich rzeczy, w tym czasie nagrywała nekosia w takim stylu. Była wtedy moją idolką razem jak Dream SMP. No właśnie... ,,Dream SMP" Bardzo ich lubie. Więc zaczęłam robic kontent ,,PNG tuber"
Mój skin wyglądał Jak żeńska wersja Dreama z Dream SMP. Mój pierwszy filmik był filmikiem wstępnym więc nic ciekawego tam nie było. Byłam zadowolona z filmiku. Oczywiście był to kontent taki jaki robiła Nekosia, więc przez to dostałam dużo hejtów pod filmikiem. Ludzie się śmiali że nie wiem co to zaimki i wiele innych rzeczy które by było długo wymieniać. Miałam trochę wsparcia od widzów ale to była ⅒ mojej widowni.

Dużo osób życzyło mi śmierci przez to że nagrywałam takim ,,UwU" kontentem co wtedy było popularne ale też znienawidzone przez wszystkich

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dużo osób życzyło mi śmierci przez to że nagrywałam takim ,,UwU" kontentem co wtedy było popularne ale też znienawidzone przez wszystkich. Miałam wtedy dużą popularność bo inni robili też o mnie filmiki na TikToku, bo w sumie tam nagrywałam. I to był początek mojego konta i historii...

Nekosia x Dreamcia - Ship na jaki czekał cały światOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz