10

277 13 0
                                    

Nazlı

Sude neden böyle davrandı anlamamıştım. Aklım ondaydı. Bütün gün derste onu düşündüm. Bir an evvel ders bitse de yanına gitsem neden böyle sorsam diye dakikaları sayıyordum.

Aralarda koridoru 3-5 kez turluyordum.
Sude gerçekten benim için çok önem taşıyordu. Onu çok seviyordum. Özlüyordum... Fazlasıyla...

Koyu gözlerine yakışan o masum çocuksu gülüşünü, gülümserken dobra hareketlerini... Esprilerini... Şakalarını..

Ah, ah...

Deliriyordum onsuz...

-

Sude

Bütün gün yüzüm solgun raf düzenlemesi yaptım. Marketin içinde dönüp dolaştım. Kolileri saydım. Ama bir türlü Nazlı gitmiyordu aklımdan. İçimdeki hüznüm de gitmiyordu.

Dışarıya doğru baktığımda karşı büyük kaldırımın üstünde bir platform hazırladıklarını gördüm.

Beni öyle gören Onur Bey hemen anlattı mevzuyu.

"Ha oraya mı bakıyorsun?"

"Evet."

"Halka açık konser var. Sahne hazırlıyorlar."

"Öyle mi?"

"Öyle."

Konuyu anlattıktan sonra yanımdan ayrıldı.

Hemen sosyal medyaya girip neyin nesiymiş baktım.

Bir sürü sanatçının gelip konser vereceği bir etkinlik. Böylece Nazlı'yı beklerken canım da sıkılmaz.

Sayım için birazdan geleceklerdi. Bütün sayımı bütün personeller yapacaktık.

Durgunluğum enerjime etki ediyordu. Toparlanmam gerekliydi.

-

Nazlı

Üniversite sponsorlu konser verecektik. Bir sürü sanatçı da gelecekti. Öğretim Görevlisi bütün işi bana ve grubuma devrettiği için okuldan biraz daha geç çıkacaktım.

Herkese konuyu detaylı olarak anlatıp broşürleri dağıtmam gerekiyordu.

Yarım saatim kalmıştı. Bu yüzden hemen işe koyuldum. İki gündür bunun için çalışıyorduk ve Akşama hazır olmamız gerekiyordu. Bütün konuyu anlatıp broşürleri dağıttım.

Herkes ben dahil büyük bir heyecana kapılmıştı.

Aklımda Sude varken daha bi heyecanlıydım.

-

Sude

Sayımı neredeyse bitirmiştik. Ben yorgundum çünkü bir taraftan sayımı yaparken bir taraftan müşterilerle de ilgileniyordum.

Ama konser aklıma geldikçe o yorgunluk bir nebze olsa azalıyordu.

Nazlı'dan saatlerce mesaj gelmemişti. Aklım bir an ona gitti. Sanki ondan hiç alıkoyulmadı da...

Durgunluğa hep baskın gelen özlemim...

"Sude şu belgeleri dışarıdaki arkadaşa verir misin? İmzalayana kadar bekle öyle gel."

"Peki Onur Bey."

Belgeleri alıp dışarıya çıktım. Adama uzattım. Adam bakıp okumaya başladı. O okurken ben etrafa göz gezdiriyordum.

Nazlı'yı görünce bir şok yaşadım. Yanında hem kızlar vardı hem de erkekler ama kızların sayısı fazlaydı. Bellerinde, ellerinde enstrüman çantaları vardı. Hep beraber kaldırıma kurulan sahneye çıktılar. Sonra bir daha da göremedim onları.

Sev Beni   G x GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin