2022-İstanbul
Sabah her zamankinden biraz daha erken kalktım.Tabi ki bunda Akşam'ki açılış partisinin'de etkisi yok deyildi.Günlük rutin işlemlemlerimi hallederken omzuma dokunan dudaklarla duraksadım.Bana dokunmasından nefret ediyordum.Sadece onun değil kimsenin bana dokunmasına tahamüllüm yoktu.
"Çok güzelsin"dedi ela gözlerini gözlerime dikerek.
"Her zaman ki halim"özgüvenli halim Muratı güldürmüştü.
"Akşam için heycanlı mısın?
"Sanırım biraz"dedim hafifçe gülümseyerek.Tam cevap vereceği sırada kapı bir hışımla açıldı ve içeriye Hayal girdi.Hayal koşarak babasına sarıldı."Elbisemi beğendin mi?"dedi babasına en tatlı gülümsemesini gösterererek.
"Bayıldım.Ayrıca senin giydiğin şeyleri ne zaman beğenmedim"dedikten sonra bir tur Hayali döndürdü.
"Teşekkür ederim"yanağına bir öpücük bıraktı.Sanırım ben hayatımın sonuna kadar bu mutlu tablodan mahrum kalacağım.Kendimi toparlamaya çalışarak "Kahvaltı hazırdır herhalde"diyerek hızlı adımlara aşağıya indim.Sofra indikten sonra Murat ve Hayal de geldi.Ona okulda yaptıklarını ha bir de Efeyi anlatıyordu.Kahvaltı onların sohbetiyle devam etdi.Arada benim de fikirlerimi soruyor bende hafif gülümsüyordum.Kahvaltı bittikten sonra paltomu alarak arabaya bindim.Ardından Hayal bindi.Kafası önündeydi.Ellerini birleştirmişdi.Kesin bir şey isteyecek derken konuşmaya başladı.
"Yarın veli toplantısı var gelir misin?
"Hayır işlerim var baban gelir"
"Tamam" dedi üzgünce.Üzülmem gerekmezmiydi ben bir anneydim ama üzülmüyordum.