Heräsin kellon soittoon. En olisi jaksanut yhtään herätä. Kesäloma oli ohi ja tänään olisi ensimmäinen päivä 7-luokalla. Nousin vaivaantuneesti ylös ja jatkoin matkaa keittiöön.
"Huomenta!" Isäni sanoi yllättävän pirteänä. "huomenta" vastasin väsyneesti. Isäni antoi minulle pari leipää. Söin ne nopeasti ja laahustin takaisin huoneeseeni. Istuin pöytäni ääreen ja aloin meikata. Laitoin peitevoidetta ja ripsaria. Korostin myös vähän kulmiani. Otin suoristus raudan laatikosta ja laitoin sen kuumenemaan.
Nousin ylös ja kävelin vaatekaapilleni. Valitsin vaatteet ja laitoin niitä nopeasti päälleni.
(Laitoin kuvan että kaikki ymmärtäis. Ignooratkaa toi laukku)
Otin suoristus raudan ja suoristin sillä jo valmiiksi suorat tumman ruskeat hiukset. Nappasin harmaan kången(en tiiä miten kirjotetaan) reppuni lattialta ja juoksin eteiseen.
Tungin kenkiäni jalkaan. Avasin oven ja kuulin isäni huutavan "rakastan sua" ennen kuin suljin oven.
Kävelin kouluun sisään. Ensimmäisena meillä on luokassa 18. Luokka oli aika lähellä ovea joten löysin sen onneksi.
"Moi" kuului ääni takaani. Käännyin ja näin Liljan takanani. "Moi!" Sanoin ja halasin häntä. Lilja on siis paras ja ainoa ystäväni
Menimme luokkaan sisään. Istuimme vierekkäin niin taakse kuin pääsimme. Juttelimme aamuisista vaate kriiseistä, kunnes näin liljan tuijottavan luokan ovelle. Käännyin nopeasti katsomaan ja näin Luukaksen. Luukas on siin minun ex. Käännyin nopeasti takaisin. En edes tiennyt että hän tulisi luokalleni.
Olimme syömässä Liljan kanssa. Huomasin kun minulle tuli viesti isältäni: "Aleksi hakee sut kuolusta" "juu❤️" Kirjoitin nopeasti, sillä ruokailussa ei saisi olla puhelimella.(en tiiä miks tää teksti muuttui tälläseks. Tai en tiiä näkyisi teil mut ihs) "kaikki kattoo sua" lilja sanoi vähän huvittuneena. "Mitä" sanoin ja katsoin ympärilleni. Kieltämättä aika moni silmäpari katsoi minua. "Miks" kysyi huvittuneena. "Varmaa sun isäs takia" Lilja sanoi. "Ai nii joo" sanoin. Aloimme molemmat nauraa.
Viemme astiat pois ja istuimme sohvalle. "Sofia tulee" lilja sanoi totisena. "Vittu" kuiskasin itsekseni. "Moi" Sofia sanoi ylimielisesti. "Moi" vastasimme molemmat kyllästyneesti. "Mä oon muuten nykyään Luukaksen kanssa yhdessä. Se ansaitsee parempaa kun tollasen läskin huoran" Sofia töksäytti ja lähti pois.
YOU ARE READING
Blindchannel is my family❓
FanfictionTää kirja kertoo y/n nimisestä tytöstä, jonka isä on Olli Matela. Hän on myös hyvin läheinen bändin muiden jäsenten kanssa. En oikeen osaa kertoo mitään kun ne ideat tulee kun kirjoitan:D Oon saanut tän idean joltakin, joten jos tiedätte kuka tällä...