Istuin isäni autossa pelkääjän paikalla. Olimme puhuneet sofiasta, ja pojat olivat lohduttaneet. Sain myös syötyä joka on parempi kuin hyvä asia.
Astuin kotiimme sisälle. Otin kengät pois ja laahustin sohvalle. Isäni tuli viereeni ja otti minut kainaloonsa. "Sä oot mulle tosi rakas" hän sanoi. "Säkin mulle" vastasin väsyneenä.
Olli:
Katsoin hetken telkkaria kunnes kuulin tasaista tuhinaa vierestäni. Otin y/n: nän syliini ja kannoin huoneeseensa. Peittelin hänet ja annoin suukon hänen hiustensa sekaan.
Perjantai:
Olli: Tein aamupala y/n älle. Kuulin hänen herätyksensä soivan ja laitoin aamupalan pöytään. Y/n laahusti pois huoneestaan. "Huomenta" hän sanoi unisena. "Huomenta" sanoin ja hymyilin. Kuinka tärkeä tuo tyttö onkaan minulle. Olen kasvattanut hänet 2 vuotiaasta asti yksin, sillä y/n:än äiti lähti toisen miehen matkaan.
Y/n:
Olin meikkaamassa. Laitoin tänään perusmeikkini ja lähdin vaihtamaan vaatteita, sillä minulla oli jo kiire. Valitsin kaapista mustat golleket, topin ja farkkutakin. Laitoin hiukseni sotku nutturalle.
Nappasin reppuni lattialta ja juoksin eteiseen. "Mä vien sut" isäni sanoi ja laittoi kenkiä jalkaan. "Kiitoss" sanoin ja hymyilin.
Nousin pois autosta. "Moikka" isäni sanoi. "Moi ja kiitos!" Sanoin ennen kuin suljin oven. Kävelin kouluun sisään. Meillä on ensimmäisena kuvista. Onneksi, koska se on rentoa.
"Moi!" Lilja sanoi hymyillen leveästi. "Moii" sanoin ja väläytin itsekin hymyn. Olimme tehneet töitämme ja jutelleet kaikesta turhasta. "Oppilaat" opettaja sanoi ja puheen sorina loppui. "Meidän luokalle tulee tänään uusi oppilas" hän sanoi. Hetken tämän jälkeen luokkaan asteli poika. Hän sanoi nimekseen Oliver. Hän käveli istumaan tyhjälle paikalle ja pojat hänen lähellään alkoivat jutella tälle. Pakko myöntää että hän on ihan söpö. Näin kuinka tuo poika hymyili pienesti minulle. Hymyilin melkein huomaamattomasti takaisin ja käänsin katseeni. Opettaja kertoi myös että seuraavalla tunnilla kokoon tuisimme saliin sillä rehtorilla olisi asiaa.
Sali:
Y/n:
Istuin Liljan vieressä salissa. Rehtori käveli salin eteen ja alkoi puhua mikkiin. "Ensiviikon perjantaina meille tulee tanssiaisten tapaiset juhlat. Tytöt voivat pukea mekon ja pojat puvun. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista koska tiedän että kaikki eivät osaa tai halua luokitella itseään. Olemme myös Arponeet parit joiden kanssa tanssitte" rehtori sanoi. Hän alkoi luokka kerrallaan luetella pareja. Seuraavaksi oli meidän luokka. Hän luetteli pari paria. "Y/n matela ja oliver (joku sukunimi)" rehtori sanoi ja jatkoi listaansa. Käännyin hieman pelokkaana katsomaan Oliverin reaktion. Hän hymyili minulle ja minä hymyilin takaisin.Olli:
Odotin y/n:tä koulun pihassa. Autoni ympärillä oli jonkun verran porukkaa. Näin hänet yrittävän ahtautua väkijoukon läpi. "Moi" hän sanoi päästyään viimein autoon. "Moi. Pitää seuraavaksi ottaa aurinko lasit" sanoin hieman huvittuneena.
Pääsimme kotiin. Y/n vei reppunsa huoneeseensa ja istui sohvalle selaamaan puhelintaan.
Y/n:
Katsoin puhelimestani tiktokkia kunnes sain Liljalta viestin.
L:tuutko niihin Anteron järjestämiin bileisiin illalla?
Y/n: no..joo vaikka. Miks ei:D
L:okei nähdään siellä❤️
Y/n:juu😘"Isää" huusin tälle keittiöön. "Noo" hän vastasi matkien minua. Naurahdin. "Meen illalla bileisiin Liljan kaa" huusin. "Joo mee vaan mutta et sitten tee mitään tyhmää!" Hän sanoi. "Joo. Meen valmistautuu" sanoin ja kipitin huoneeseeni.
Meikkasin vähän enemmän kuin normaalisti. Laitoin vähän ruskeaa ja glitteristä luomiväriä, pienet tekoripset, meikki- ja peitevoidetta sekä poskipunaa. Avasin hiukseni nutturalta ja suoristin niitä, vaikka ne olivatkin jo valmiiksi suorat. Menin vaatekaapilleni. Valitsin mekon.
Sovimme Liljan kanssa että laitamme samanlaiset mekot minä mustan ja hän valkoisen
—————————————————-Mulla on tällähetkellä muotia kirjoittaa tätä mutta antakaa ideoita mitä vois tapahtua!!
YOU ARE READING
Blindchannel is my family❓
FanfictionTää kirja kertoo y/n nimisestä tytöstä, jonka isä on Olli Matela. Hän on myös hyvin läheinen bändin muiden jäsenten kanssa. En oikeen osaa kertoo mitään kun ne ideat tulee kun kirjoitan:D Oon saanut tän idean joltakin, joten jos tiedätte kuka tällä...