Felix'den
Saat sabah 7.21'di 8'de karakolda olmam lazımdı. Bugün yeni bir dosyamız vardı aslında yeni olduğu söylenemez, sadece ekibimle bu dosyatı çok takmıyorduk ama yanıldığımızı anladık kendilerine "sokak çocukları" diyen bi grup psikopat suçlunun peşindeydiz.
Onları bir yıldan fazladır yakalamaya çalışıyoruz ama olmuyo amına kodumun manyakları her seferinde kaçmayı başarıyolar.5 dklık hayatı sorgulama seyansımdan sonra kalkıp günlük işlerimi hallettim.
Dolabımın yanına gidip gri yıldırım desenli sweatshirt'ümü ve altını çıkartıp giyindim
Giyinmeme birlikte koca bi siktir zamanı gelmişti."Hassiktir"
"Hayır hayır geç kalacağım"
Koşarak evden çıktım arabamın önüne gelmiştim ki anahtarı almadığımı fark ettim.
Ahh tanrım! cidden mi seungmin bu sefer beni öldürücekti.Seungmin çocukluk arkadaşımdı aynı zamanda seungmin baş komserimizdi.
İçimden kendime lanet okuyarak anahtarı almaya gittim.
Seungmin'e geçerli bi sebep sunabilmek için yolda bahane düşündüm ama bi bok bulamadım.
&&&&&&
"Seungmin bak valla hemen geliyodum ama bi baktım yolda yavru bi köpek var tıpkı sana benziyo bende kıyamadım barınağa bırakıp geldim"
"Amcik beyinli barınak karakolun yan tarafında amk düzgün yalan söyle bari"
Bulacağım yalanı sikeyim.
Seungmin'e bi daha geç kalmayacağıma dair söz verip ekibin yanına gittim.
Hemen arkamdan da seungmin geldi.Aslında her zaman çevremdekilere karşı mesafeli ve ciddi davranan birisiyim ama bazen kavga etsek de abim gibi olmuştur her zaman benim için.
"Günaydın lixx~"
Ryunjin her zaman ki neşeli ve sevecen ses tonuyla konuşunca gülümseyip bende selam verdim.
Bu kız nasıl sürekli böyle konuşabiliyordu?
"Günaydın ryunjin"
Wooyoung sahte bi öksürükle dikkatleri üzerine çekip konuşmaya başladı
"Güne kötü başlamak istemezdim ama 'efendly seul' barı bu sabah canlı bomba ile patlatılmış yani elimizde hiçbir bilgi bile yokk"
sinirle ağzından bi kaç küfür çıkmıştı.
"Sikeyim! bu işi nasıl yakalayacağız lan biz bunları elimizdeki tek delil o bar'dı"
Sitem edercesine sinirle konuştuğumda jisung yanıma gelip sakin bi ses tonunda konuşmaya başladı.
"Felix sakin ol biraz, mutlaka bişeler bulu-"
Ji sözünü tamamlayamadan San koşarak yanımıza geldi nefes nefese
"Bi-bişe b-buldum"
Soluk soluğa konuştuğunda içimde bir umut oluşmuştu sokak çocuklarını yakalamak kariyerimizi çok iyi yönde etkilerdi.
"Ne buldun söyle sene amk"
Miya sinirle gelip konuştu
"Bu sokak çocuklarının hwang şirketiyle bir bağlantısı olabilir"
Tek nefesde konuştuğumda söze girdim.
"Eee hadi ne duruyoruz gidelim arayalım şirketi"
Umutla konuştum.
Nayeon noona söze atıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix°}sokak çocukları
Fanfichyunjin,Chan jeongin Minho ve changbin yanlış polis ekibine çattılar. &&&&&&& (Düz yazı) yan shipler; minsung, jeonmin, chanbin, ryuji, woosan &&&&& zamanla belki başka ship eklerim