𝘚𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘶𝘨𝘨𝘦𝘴𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦𝘴
[𝗔𝗹𝗹 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗮 𝗾𝘂𝗶𝗰𝗸 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘀𝗶𝗴𝗵𝘁, 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 𝗶𝗳 𝗶 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗶𝘁𝘀 𝗼𝘄𝗻 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴]*𝘈𝘯𝘨𝘳𝘺 𝘚/𝘕*
"𝖣𝖺𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀, 𝗐𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗀𝗈𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎? 𝖸𝗈𝗎 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗇𝖺𝗉 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌" - 𝟢𝟢𝟣
"𝖨𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾... 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝖡𝗋𝖾𝗇𝗇𝖾𝗋 𝗉!𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗈𝖿𝖿"- 𝖶𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇, 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗅𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝖾𝗉𝖾𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇.
- 𝖧𝖾 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗋𝖼𝖺𝗌𝗍𝗂𝖼, 𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝗒.
- 𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖬𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝖡𝗋𝖾𝖺𝗄, 𝖯𝖾𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝗂𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝖻 𝖼𝗂𝗋𝖼𝗅𝖾𝗌 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎.
*𝖥𝗅𝗂𝗋𝗍𝖺𝗍𝗂𝗈𝗎𝗌 𝘚/𝘕*
"𝖧𝖾𝗒 𝖻𝖺𝖻𝗒, 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗉𝗁𝖺𝖻𝖾𝗍?"
"𝖣𝖺𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀.. 𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾, 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝗆𝗈𝗋𝖾, 𝗂𝗍 𝗐𝗈𝗇𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗄"
"𝖡𝗎𝗍 𝗂 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗀𝗈𝗋𝗀𝖾𝗈𝗎𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁!"- 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗋𝗆 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾.
- 𝖯𝖾𝗍𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖼𝗋𝖾𝗍𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝗌 𝗂𝗍, 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝗍𝗈𝗈.
- 𝖮𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖽𝖾𝗆𝖾𝖺𝗇𝗈𝗋 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍,𝗉𝗈𝗅𝗂𝗍𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗌𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗁𝖾 𝗇𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺 𝖿𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 '𝖫𝗈𝗏𝖾' 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍.
*𝘠𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘚/𝘖*
"𝖣𝖺𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗂𝗍𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖾..-"
"𝖭𝗈 𝗂𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗍... 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗐𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗉𝗋𝗂𝗏𝖺𝗍𝖾"- 𝖧𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖺 𝗃𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀.
- 𝖳𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗀𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍𝗌 𝖺𝗍𝗍𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾, 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽- 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗋𝖾𝗐 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖾𝗋𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿𝖿 𝖺 𝖻𝗂𝗍.
- 𝖯𝖾𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖿𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗁𝗈𝗌𝗍𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗂𝗍𝗎𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗅𝖾.
YOU ARE READING
|| 𝟬𝟬𝟭 || 𝗣𝗲𝘁𝗲𝗿 𝗕𝗮𝗹𝗹𝗮𝗿𝗱 || 𝗫 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿 ||
Fanfiction𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖺𝖼𝖼𝗎𝗋𝖺𝗍𝖾 𝖺𝗌 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝖾 𝗌𝗈 𝗒𝖾𝖺𝗁. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗉𝗋𝖾𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝖼𝖾𝗌/𝖨𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗇𝗌𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝖲𝗂𝗆𝗉 𝗐𝗈𝗋𝗍𝗁𝗒 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼...