Merhaba ben Mira. Bana ayrılan bu sayfa için angelofthequeen'e teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Lütfen yorum yapıp oylayın, teşekkürler
Bir kasım sabahıydı. Sisli donuk bir sabaha uyanmıştım. O güzelim güneş insanlığa küsmüştü bu sabahlık. Üstüme siyah beyaz bir üst , onun üstüne toz pembeden daha açık bir atkı, altıma da siyah bir pantolon ve son olarak toz pembe bir kaban giymiştim. Elime de hızlıca bir 3'ü bir arada alıp çıktım. Tam olarak böyle görünüyordum.
Bugün ne de olsa cuma günüydü ve okulu eksem birşey olmaz diye düşünerekten yola çıkıp otobüs bekledim. Yoldayken çok düşündüm onu... Okula gitmek istemiyordum,gitmeyecektim de zaten. Ama sırf o var diye okula bile gelebilirdim...
Beni ona karşı çeken şeyin ne olduğunu hala anlayamıyordum
sanki onda bir mıknatıs vardı ve ben bir metalmişçesine ona her geçen gün daha çok aşık oluyordum..
Bunları düşünürken arkadaşımın söylediği yere gelmiştim bile. Burası güzel bir AVM 'ydi. Hemen arkadaşımın söylediği yere geldim ve etrafıma bakındım. Burası çok güzel bir yerdi. Uzun zamandır arkadaşımla gezemiyorduk ve bunun iyi olacağını düşünmüştük. Öyle de oldu.
İlk başta biraz kıyafet baktık. Ne de olsa doğum günüme 3 gün kalmıştı ve benim artık bir kıyafet bakmam gerekti.
"Offf gerçekten kıyafet bakmak bazen çok sıkıcı ve yorucu. Hem de fiyatlar bu kadar artmışken"
Ama çok güzel bir elbise görmüştüm ve bütün yorgunluğumun gittiğini hissettim. Hemen denedim ve diğer arkadaş grubuma attım.
Siz: Kızlarr nasıl olmuş bu elbise?
Çilekli Turşumm: Kanka bu sana bu sefer tam oturmuş işte :D
Kafası Güzel:Olm bu cidden çok ii olmuşş
Arızalı: Benimle evlen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsanlardan Alıntı
Short Storyİnsanların Güzel Anılarıyla oluşturacağım bu bölümlük hikayelerde hem insanları eğlendirmeye çalışıcam, hem de bana hep destek olduklarını umarak daha güzel yazılar yazıcam