I love you. (One Direction Fan-Fic)

51 1 2
                                    

Capitolul 1 .

-A fost o cursa pe cinste! spune Harry gafaind si aruncandu-si skateul pe jos .

-Da , numai ca tu ai castigat-o! spun eu putin trista .

Amandoi eram transpirati si obositi . Eu si Harry faceam "concursurile" noastre cu skateul in fiecare zi (cand nu era cu trupa in turnee si chestii cu fanii). Eram cei mi buni prieteni . 

Cateva fire de par s-au desprins din coada mea de cal si imi alunecau pe fata . Harry m-a privit cu ochii sai mari si verzi , s-a apropiat de mine , mi-a atins incet fata si mi-a prins acele fire dupa ureche . Eram .. uimita . Cativa fluturasi si-au facut aparitia in stomacul meu si , facandu-ma sa ma simt groaznic . M-am ridicat cu placa in  mana :

-Styles , nu merge asa . Pe  mine nu ma poti hipnotiza cu privirile si zambetele tale .

Harry se holba la mine uimit , si un zambet ii lumina fata. 

-Inca o tura? Il intreb eu . 

Harry inca ma privea cu acel zambet cu care cucereste toate fanele .

-Oh Harry , te rog , nu te mai uita asa . Nu o sa iti mearga .

Si cu toate astea .. a mers , dar nu vroiam sa cad in 'capcana' lui .

Harry ofta :

-Binee , Binee . Haide! Si .. ai vrea sa ne insotesti la Video Music Awards ? Am fost nominalizati .

-Da , normal! Pierce The Veil vor fii acolo!

-Mdaa , dar stii , si One Direction vor fii acolo. Si au un tip dragut in trupa pe nume Harry , asa am auzit . 

Am inceput sa rad . Harry chiar era dragut .

-Da , stiu . Ne cunoastem de ceva timp ... 3-4 ani . Si am auzit ca e skater , si ca e aiurit , bagacios , super - enervant , dar si grijuliu si amuzant . Ah , si , are o prietena draguta , si ea tot skaterita , care vrea ca ei doi sa fie DOAR PRIETENI . Chiar daca el e .. e .. dragut .

Dupa cuvantul 'dragut' mi-am dat seama ca am spus o mare prostie , iar Harry era lafel de uimit ca mine , dar totusi a realitzat ce am spus . Si zambea satisfacut . Exact atunci am pus piciorul pe placa dar Harry m-a prins de talie si m-a tras spre el . Aproape . Foarte aproape . In clipa aceea am vrut sa ma intorc cu fata spre el , dar am calcat pe placa mea si m-am dezechilibrat . Harry a calcat pe skateul lui care era cu un pas in spatele lui si am cazut peste el .

Mi-am ridicat putin capul care era deasupra capului sau . Si el , normal ca a zambit cum numai el poate . Si am inceput amandoi sa radem . S-a uitat in ochii mei si nu am putut rezista . M-am apropiat de el si l-am sarutat . 

-Vezi? Ma placi atat de mult incat ai cazut in bratele mele si m-ai sarutat . Si inca cum ! Atat e pasional ! Ei bine , mi-ai usurat treaba .

-Ce treaba?

-Te sarutam eu oricum .

-Ugh , esti atat de nesuferit!

M-am ridicat , dar Harry m-a tras in jos si am cazut din nou .

-Haidee , stii ca am glumit . Am asteptat momentul asta mult timp , nu-l strica . Te roog . 

Si , tipic lui , face o fata insuportabila de catelus nevinovat . Ma saruta pasional si ne-am rostogolit . (acum el deasupra mea) . 

-Heei , sper ca nu va deranjam! 

                                                                        ****************** 

Hei Guys , sper ca va placut , este primul meu fan-fic . Alison este interpretata de Cara Delevinegne. (Multimedia) 

Voi incerca sa postez un capitol pe saptamana . 

Enjoy!

I love you. (One Direction Fan-Fic)Where stories live. Discover now